Τελευταία Νέα
Επιχειρηματικά

Συνέδριο με θέμα "The Social Effect in CRM through Business Analytics" διοργανώνεται για 1η φορά στην Ελλάδα και την Ευρώπη

tags :
Συνέδριο με θέμα
Για 1η φορά στην Ευρώπη, διοργανώνεται στην Ελλάδα, συνέδριο με θέμα  "The Social Effect in CRM through Business Analytics" την Πέμπτη 16 Μαΐου 2013 στο αμφιθέατρο "Cotsen Hall" της Αμερικανικής Σχολής Κλασσικών Σπουδών (Αναπήρων Πολέμου 9, Κολωνάκι, 10676, Αθήνα). [www.BusinessAnalyticsForum.eu].
Επίσης, για πρώτη φορά ακούστε τον Manager of Business Solutions - Data Services του LinkedIn Adira Srinu στην Ελλάδα να αναλύει τον τρόπο που το Linkedin χειρίζεται το Social Network Analysis.

Μεταξύ άλλων θα ακούσετε από υψηλού επιπέδου ομιλητές και αναλυτές πώς μέσω των: 

1.       Βάσεων Δεδομένων των Πελατών σας,
2.       τα Social Media και της
3.       Social Network Analysis

στο πλαίσιο των Business Analytics μπορείτε να έχετε την ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ εικόνα του πελάτη σας!

Λίγα λόγια για τα θέματα που θα συζητηθούν στο Συνέδριο

•    Πως στο Linkedin αντιμετωπίζουν το “Big Data Ecosystem” και πως μέσα στο πλαίσιο των “Analytics” διαχειρίζονται τις νέες τεχνολογίες και τα εργαλεία δίνοντας ειδική έμφαση στα offline data (data warehouse);
•    Πως χρησιμοποιούν στο LinkedIn τα Analytics για το Recruitment, Marketing, Sales & Finance;
•    Αληθινά cases με Business Analytics στο Linkedin
•    Τρόποι χρήσης και εφαρμογής των Social Network Analysis στο Linkedin εστιάζοντας στο ρόλο των «leader opinions»
•    Τρόποι χρήσης του Linkedin και SNA για τις διαφημίσεις στο LinkedIn
•    Πως τα τμήματα των HR μπορούν να εκμεταλλευτούν και να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των προσλήψεών τους μέσω του SNA και Social Media;
•    Πολλαπλές τεχνικές τμηματοποίησης στο Relationship Marketing
•    ‘Social Network Analysis’ η νέα διάσταση στο Relationship Marketing
•    Συνδυάζοντας την παραδοσιακή Τμηματοποίηση με το SNA προκειμένου να μπει στο DNA των πελατών σας
•    Πως μπορείτε να μετρήσετε την μετατροπή της κίνησης των Social Media σε οικονομικούς όρους;
•    Τι είναι το Social media monitoring;
•    Συνδυάζοντας τις κοινωνικές ιδιότητες στην συμπεριφορά των ατόμων, πως μπορεί μία επιχείρηση να πάει το marketing στο επόμενο επίπεδο;
•    Ποια είναι η σχέση μεταξύ των Social Media, Social Network Analysis and Business Analytics;
•    Τι είναι το Viral Marketing και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελος της εταιρείας σας;
•    Πώς τα Analytics μπορούν να χρησιμοποιηθούν για Viral Marketing;
•    Πόσο ολοκληρωμένες και ώριμες είναι οι εμπορικές λύσεις για τα Social Media Αnalytics & Social Network Analysis;
•    Πως μπορείτε να αξιολογήσετε τις λύσεις και τα προϊόντα τους που σας προσφέρουν προμηθευτές λογισμικού του χώρου αυτού και ποιοι είναι αυτοί;
•    Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες για τα Social Media Αnalytics και το Social Network Analysis;
•    Πόσοι διαφορετικοί τομείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα Social Media Analytics και SNA;
•    Ο ρόλος των SNA στα Big Data
•    Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας επένδυσης σε Social Media και Social Network Analysis
•    Πως μπορείτε να βελτιώσετε την διατήρηση των πελατών, cross-sell και up-sell επιτρέποντας στους marketers να προσδιορίσουν τις κοινωνικές ομάδες και κοινότητες με βάση τις σχέσεις μεταξύ των πελατών τους;
•    Πώς μπορείτε να στοχεύσετε σε πελάτες με βάση τις αλλαγές στις κοινωνικές τους ομάδες και κοινότητες;
•    Πως μπορείτε να μοντελοποιήσετε τα Social Networks με βάση τα text messages, emails, και tweets;

Οργανωτές:  
Business-Analytics.gr - Financial-Academy.eu - CustomersDNA,

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφθείτε το www.BusinessAnalyticsForum.eu    ή τηλεφωνείστε στο 210-6846329

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης