γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
Αύξηση όγκου πωλήσεων 18% κατέγραψε το 2012 η Libresse, το δημοφιλές brand γυναικείας προσωπικής υγιεινής της SCA Hygiene Products, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην ελληνική αγορά και συνεχίζοντας τη δημιουργική επικοινωνία της με το καταναλωτικό κοινό.
Η Libresse, η οποία διαθέτει στην ελληνική αγορά 19 κωδικούς, που καλύπτουν κάθε ανάγκη της σύγχρονης γυναίκας, αναπτύσσεται συνεχώς. Η ανάπτυξη της Libresse αποτυπώνει τον ισχυρό δεσμό που έχει δημιουργηθεί με τις γυναίκες, καθώς ανταποκρίνεται στην ανάγκη τους για ασφάλεια, υγιεινή και άνεση σε όλες τις μέρες του μήνα. Επίσης, η εταιρεία επενδύει στη δημιουργική επικοινωνία με το κοινό της, προκειμένου να το ενημερώνει για τις ενέργειες που υλοποιεί και οι οποίες αφορούν τόσο στην ποιότητα ζωής, όσο και στην οικονομική ελάφρυνσή του.
www.bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών