γράφει : ΜΑΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΑ
Στην Bakers Digital Communication ανέθεσε την ολοκληρωμένη Digital στρατηγική η εταιρεία Enovaway που πρόσφατα λάνσαρε τον πρώτο online προορισμό για νέους, το www.KOOLFly.com.
Η συνεργασία αφορά στο συνολικό σχεδιασμό του KOOLFly, στην καινοτόμα προσέγγιση για την e-commerce πλατφόρμα, την δημιουργία και ανάπτυξη του blog, καθώς και την εφαρμογή στρατηγικού πλάνου marketing.
Η Bakers Digital Communication, μέσα από την ενεργή και ουσιαστική της συμβολή στην ενίσχυση του KOOLFly.com, ανέλαβε παράλληλα την καθημερινή δημιουργία και διαχείριση του περιεχομένου με τρεις dedicated bloggers, καθώς και τη διαχείριση της παρουσίας του KOOLFly.com στα Social Media (Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Tumblr).
Το KOOLFly.com, όχι μόνο εστιάζει και αναδεικνύει την κουλτούρα των νέων άλλα τους δίνει και τη δυνατότητα να αποκτήσουν τα πλέον δημοφιλή brands της παγκόσμιας αγοράς μέσα από το e-shop του. Ενδεικτικά αναφέρονται τα brands Diesel & 55DSL, Superdry, Replay, Lacoste Live και Denim & Supply.
Παράλληλα μέσα από την πλούσια ποικιλία περιεχομένου που προσφέρει το blog τους κρατά ενήμερους για όλα όσα τους ενδιαφέρουν καθώς μέσα από τις στήλες του παρουσιάζονται νέα για τις τελευταίες τάσεις της μόδας, θέματα τεχνολογίας, μουσικές προτάσεις, youth lifestyle, διαγωνισμοί και πολλά άλλα.
Παράλληλα, ως ένα μοναδικό youth destination, αφού απευθύνεται σε ηλικίες 15-24, το KOOLFly.com προσφέρει τη δυνατότητα σε brands να εντάξουν στρατηγικά την καμπάνια τους μέσω περιεχομένου, advertorials, display advertising αλλά και άλλους δημιουργικούς τρόπους αξιοποιώντας ταυτόχρονα social media και περιεχόμενο.
Ο Ηλίας Παντελόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Bakers Digital Communication, δήλωσε σχετικά: «H στρατηγική συνεργασία με το KOOLFly.com για την ανάπτυξη της πλατφόρμας καθώς και η Digital Marketing στρατηγική αυτής της ιδιαίτερης πρωτοβουλίας αποτέλεσε μεγάλη κι ευχάριστη πρόκληση για εμάς. Είναι σημαντικό που αποτελούμε μέρος αυτής της καινοτόμας προσπάθειας. Μας χαροποιεί δε, το γεγονός πως οι επιχειρηματίες αντιλαμβάνονται την εξοικείωση του ευρύ-κοινού με τα digital media κι επενδύουν σε αυτά, με αποτελεσματικό τρόπο και για αυτό ακριβώς οι προσδοκίες μας για το KOOLFly.com είναι μεγάλες».
Το KOOLFly.com βρίσκεται στον αέρα από τον Νοέμβριο του 2012.
koolfly.com
facebook.com/KOOLFly
twitter.com/koolfly
instagram.com/koolfly
pinterest.com/koolfly
koolfly.tumblr.com
www.bankingnews.gr
Η Bakers Digital Communication, μέσα από την ενεργή και ουσιαστική της συμβολή στην ενίσχυση του KOOLFly.com, ανέλαβε παράλληλα την καθημερινή δημιουργία και διαχείριση του περιεχομένου με τρεις dedicated bloggers, καθώς και τη διαχείριση της παρουσίας του KOOLFly.com στα Social Media (Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Tumblr).
Το KOOLFly.com, όχι μόνο εστιάζει και αναδεικνύει την κουλτούρα των νέων άλλα τους δίνει και τη δυνατότητα να αποκτήσουν τα πλέον δημοφιλή brands της παγκόσμιας αγοράς μέσα από το e-shop του. Ενδεικτικά αναφέρονται τα brands Diesel & 55DSL, Superdry, Replay, Lacoste Live και Denim & Supply.
Παράλληλα μέσα από την πλούσια ποικιλία περιεχομένου που προσφέρει το blog τους κρατά ενήμερους για όλα όσα τους ενδιαφέρουν καθώς μέσα από τις στήλες του παρουσιάζονται νέα για τις τελευταίες τάσεις της μόδας, θέματα τεχνολογίας, μουσικές προτάσεις, youth lifestyle, διαγωνισμοί και πολλά άλλα.
Παράλληλα, ως ένα μοναδικό youth destination, αφού απευθύνεται σε ηλικίες 15-24, το KOOLFly.com προσφέρει τη δυνατότητα σε brands να εντάξουν στρατηγικά την καμπάνια τους μέσω περιεχομένου, advertorials, display advertising αλλά και άλλους δημιουργικούς τρόπους αξιοποιώντας ταυτόχρονα social media και περιεχόμενο.
Ο Ηλίας Παντελόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Bakers Digital Communication, δήλωσε σχετικά: «H στρατηγική συνεργασία με το KOOLFly.com για την ανάπτυξη της πλατφόρμας καθώς και η Digital Marketing στρατηγική αυτής της ιδιαίτερης πρωτοβουλίας αποτέλεσε μεγάλη κι ευχάριστη πρόκληση για εμάς. Είναι σημαντικό που αποτελούμε μέρος αυτής της καινοτόμας προσπάθειας. Μας χαροποιεί δε, το γεγονός πως οι επιχειρηματίες αντιλαμβάνονται την εξοικείωση του ευρύ-κοινού με τα digital media κι επενδύουν σε αυτά, με αποτελεσματικό τρόπο και για αυτό ακριβώς οι προσδοκίες μας για το KOOLFly.com είναι μεγάλες».
Το KOOLFly.com βρίσκεται στον αέρα από τον Νοέμβριο του 2012.
koolfly.com
facebook.com/KOOLFly
twitter.com/koolfly
instagram.com/koolfly
pinterest.com/koolfly
koolfly.tumblr.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών