Τελευταία Νέα
Επιχειρηματικά

Πρώτη στην Κύπρο η Ελληνική Τράπεζα σε θέματα Ικανοποίησης και Πιστότητας Πελατών

Πρώτη στην Κύπρο η Ελληνική Τράπεζα σε θέματα Ικανοποίησης και Πιστότητας Πελατών
Ανακοινώθηκαν πρόσφατα τα αποτελέσματα έρευνας που αφορά τον Ευρωπαϊκό Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών, γνωστού ως EPSI (Extended Performance Satisfaction Index).
Το EPSI Rating είναι ένα σύστημα οικονομικών δεικτών οι οποίοι αποτυπώνουν την αξιολόγηση του πελάτη σε αγαθά και υπηρεσίες. Επιπρόσθετα, οι δείκτες αυτοί αποδίδουν τους λόγους για τους οποίους ένας πελάτης είναι ικανοποιημένος και καταδεικνύουν τα αποτελέσματα αυτής της ικανοποίησης.

Πρόκειται για ένα Ευρωπαϊκό πρότυπο το οποίο εφαρμόζεται σε περισσότερες από 15 χώρες και το οποίο αναπτύχθηκε από μια συνεργασία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τους κορυφαίους οργανισμούς ποιότητας EFQM και EOQ καθώς και του διαπανεπιστημιακού δικτύου IFCF.

Η έρευνα για το EPSI Rating διεξάχθηκε φέτος για πρώτη φορά και στην Κύπρο, καλύπτοντας μεταξύ άλλων και τον τραπεζικό τομέα. Οι κύριοι παράμετροι που εξετάζονται είναι η Ικανοποίηση και η Πιστότητα Πελατών (Customer Satisfaction and Customer Loyalty).

Μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας, η Ελληνική Τράπεζα κατατάσσεται πρώτη, μεταξύ των εμπορικών τραπεζών, τόσο σε θέματα Ικανοποίησης όσο και Πιστότητας Πελατών.

Τα αποτελέσματα αυτά επιβεβαιώνουν τη διαχρονική δέσμευση της Ελληνικής Τράπεζας για μεγιστοποίηση του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών της, μέσα από τη δημιουργία και προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών.

Στην Ελληνική Τράπεζα, η ποιότητα υπηρεσιών βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των προσπαθειών μας, και μέσα σε αυτό το πλαίσιο δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με υπευθυνότητα και αξιοπιστία, για ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης που παρέχουμε στους πελάτες μας.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης