Τελευταία Νέα
Επιχειρηματικά

Περισσότεροι από 25.000 καταναλωτές ανέδειξαν τα κορυφαία καταστήματα Praktiker στην εξυπηρέτηση πελατών

tags :
Περισσότεροι από 25.000 καταναλωτές ανέδειξαν τα κορυφαία καταστήματα Praktiker στην εξυπηρέτηση πελατών
Πάνω από 25.000 πελάτες των Praktiker συμπλήρωσαν τα σχετικά ερωτηματολόγια και επιβράβευσαν τα τρία καταστήματα
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή των πελατών των καταστημάτων Praktiker στην ανάδειξη των Great Service Stores της εταιρίας, στα πλαίσια εσωτερικού διαγωνισμού εξυπηρέτησης, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώθηκε τον Μάιο στα 14 καταστήματα Praktiker σε όλη την Ελλάδα.
Πάνω από 25.000 πελάτες των Praktiker συμπλήρωσαν τα σχετικά ερωτηματολόγια και επιβράβευσαν τα τρία καταστήματα που τους πρόσφεραν κορυφαία εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών: η Θεσσαλονίκη (κατηγορία μεγάλων καταστημάτων), η Μάνδρα (κατηγορία μεσαίων καταστημάτων) και ο Βόλος (κατηγορία μικρών καταστημάτων) κέρδισαν τις εντυπώσεις και τις ψήφους των πελατών! Οι εργαζόμενοι σε όλα τα καταστήματα Praktiker έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, κάνοντας την επιλογή δυσκολότερη, καθώς ο συνολικός μέσος όρος εξυπηρέτησης ήταν εξαιρετικός ανά κατάστημα! Μάλιστα, το σύνολο για όλα τα καταστήματα Praktiker άγγιξε το 95%, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά την ποιότητα εξυπηρέτησης της εταιρείας.
Η Praktiker Hellas, θέλοντας να επιβραβεύσει τους ανθρώπους της, που συμβάλλουν καθοριστικά στην εξυπηρέτηση πελατών καθημερινά, οργάνωσε μια ιδιαίτερη τελετή βράβευσης από τη Διοίκηση της εταιρίας, με την υποστήριξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ ειδική εκδήλωση θα διοργανωθεί για τα νικητήρια καταστήματα με σκοπό να γιορτάσουν τη νίκη τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εργαζόμενοι των νικητήριων καταστημάτων είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα διήμερο tour, που τους έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την Praktiker Hellas και το φάσμα των δραστηριοτήτων της, περιλαμβάνοντας:
- Ξενάγηση σε όλα τα τμήματα των κεντρικών γραφείων
- Επίσκεψη στο κέντρο ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρίας
- Επίσκεψη στη συνεργαζόμενη ΜΚΟ Praksis
- Επίσκεψη στην κεντρική αποθήκη της εταιρείας
- Επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης
- Δείπνο με τη διοίκηση της εταιρείας
Σχετικά με τη διοργάνωση της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών και την ανάδειξη των τριών κορυφαίων καταστημάτων στην εξυπηρέτηση πελατών, ο κ. Γεώργιος Πανηγυράκης, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών & μέλος του ΔΣ του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, δήλωσε: “Σε μια εποχή που η εξυπηρέτηση πελατών είναι καταλυτική για την επιτυχία των επιχειρήσεων, η Praktiker Hellas ξεχωρίζει βάζοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο ότι η χώρα μας μπορεί να πρωτοπορεί ακόμα και σε καταστάσεις πίεσης. Υπό την αιγίδα του Ε.Ι.Ε.Π, η Praktiker Hellas βράβευσε στα πλαίσια  του διαγωνισμού “Great Service Stores” τα 3 καταστήματά της, που αρίστευσαν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους. Ένα παράδειγμα που θα πρέπει να ακολουθήσουν και άλλες επιχειρήσεις που είναι ηγέτες στον κλάδο τους, προωθώντας με αυτό τον τρόπο την ανθρωποκεντρική και κατά συνέπεια πελατοκεντρική φιλοσοφία.”
Ενώ, ο Γενικός Διευθυντής της Praktiker Hellas, κ. Ιωάννης Σελαλμαζίδης προσέθεσε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την ανταπόκριση των πελατών μας στην αξιολόγηση για τον εσωτερικό διαγωνισμό εξυπηρέτησης. Για μια ακόμη φορά, οι άνθρωποι μας, που βρίσκονται καθημερινά στην πρώτη γραμμή, απέδειξαν την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης που διακρίνει τα Praktiker. Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα καταστήματα και ιδιαίτερα στα τρία νικητήρια που ξεχώρισαν, αποτελώντας λαμπερά παραδείγματα.”
Η ανάδειξη και επιβράβευση των νικητήριων καταστημάτων στον εσωτερικό διαγωνισμό εξυπηρέτησης, αποτέλεσαν την πιο ευχάριστη ολοκλήρωση της εμπειρίας που δημιούργησε η Praktiker για τους εργαζόμενους της, με αφορμή την Εβδομάδα  Εξυπηρέτησης Πελατών, λειτουργώντας ως κίνητρο για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης