Τελευταία Νέα
Υγεία & Χρηστικά Νέα

Σε λειτουργία από τα μεσάνυχτα τα πλευρικά διόδια σε Μώλο και Μπράλο

tags :
Σε λειτουργία από τα μεσάνυχτα τα πλευρικά διόδια σε Μώλο και Μπράλο
Θα υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές για τοπική χρήση
Ξεκινούν τη λειτουργία τους οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων του Μώλου και του Μπράλου (Θερμοπυλών) από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 8ης Σεπτεμβρίου προς Τρίτη 9η Σεπτεμβρίου, οι οποίοι εντάσσονται στη Σύμβαση Παραχώρησης του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), σύμφωνα με ανακοίνωση της Κεντρικής Οδού.
Τα διόδια έχουν ως εξής:
Για την κατηγορία 1 (δίκυκλα, τρίκυκλα) 0,20 στον Μώλο και 0,30 στον Μπράλο
Για την κατηγορία 2 (ΙΧ, ελαφρά οχήματα ) 0,35 στον Μώλο και 0,45 στον Μπράλο
Για την κατηγορία 3 (βαρέα οχήματα με λιγότερους από 4 άξονες) 0,85 στον Μώλο και 1,15 στον Μπράλο
Για την κατηγορία 4 (βαρέα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες) 1,20 στον Μώλο και 1,60 στον Μπράλο
Η εταιρεία σημειώνει ότι για τους πλευρικούς σταθμούς εξόδου και εισόδου ισχύουν τα εξής:
Α) Εξόδου: Το τέλος διοδίου αντιστοιχεί στο μήκος του αυτοκινητοδρόμου που διανύεται από την αρχή της ζώνης χρέωσης μέχρι τον πλευρικό σταθμό διοδίων.
Β) Εισόδου: Το τέλος διοδίου αντιστοιχεί στο μήκος του αυτοκινητοδρόμου που διανύεται από τον πλευρικό σταθμό διοδίων έως το τέλος της ζώνης χρέωσης. 
«Σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό σταθμό της ίδιας ζώνης ή σε άλλον πλευρικό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι» αναφέρει η Κεντρική Οδός.
Στον πλευρικό σταθμό Μώλου το τέλος διοδίου αφορά τη χρήση του τμήματος από την αρχή του αυτοκινητοδρόμου (Σκάρφεια) ως και τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Μώλου.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, για τις τοπικές μετακινήσεις στο ρεύμα προς Αθήνα, υπάρχει η εναλλακτική επιλογή της παλαιάς εθνικής οδού που ούτως ή άλλως χρησιμοποιείται και σήμερα, μέσω του κόμβου των Καμένων Βούρλων. Επίσης για τις τοπικές μετακινήσεις από Μώλο προς Λαμία δεν υπάρχει χρέωση στον πλευρικό σταθμό Μώλου.
Στον πλευρικό σταθμό Μπράλου (Θερμοπυλών) το τέλος διοδίου αφορά τη χρήση του τμήματος από τον Α/Κ Μπράλου (Θερμοπυλών) ως το τέλος της ζώνης χρέωσης του αυτοκινητόδρομου στον Α/Κ Ανθήλης.
Στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι για τις τοπικές μετακινήσεις από και προς Λαμία υπάρχει η εναλλακτική της παλαιάς εθνικής οδού που ούτως ή άλλως χρησιμοποιείται και σήμερα, μέσω του ημικόμβου Ανθήλης. Για τις μετακινήσεις προς Αθήνα δεν υπάρχει χρέωση στο σταθμό του Μπράλου.
Η Κεντρική Οδός σημειώνει ότι οι εργασίες κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος «συνεχίζονται με ταχύτατους ρυθμούς» και «στην παρούσα φάση λειτουργούν εργοτάξια σε Ανάβρα, Καρδίτσα και γέφυρα Πηνειού, στα οποία εργάζονται περισσότερα από 800 άτομα». Μάλιστα, το ποσοστό προόδου των κατασκευαστικών εργασιών στο τέλος Αυγούστου ξεπερνούσε το 33%, επισημαίνει. 
Σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης του Ε65, οι πλευρικοί σταθμοί Μώλου και Μπράλου θα ξεκινούσαν τη λειτουργία τους το 2009, όμως, λόγω πλήθους ζητημάτων, που αντιμετώπισε και συνεχίζει να αντιμετωπίζει το Ελληνικό Δημόσιο με τις απαλλοτριώσεις, η λειτουργία τους ξεκινά αυτή την εβδομάδα.
«Η λειτουργία των πλευρικών διοδίων δεν επιβαρύνει σε καμία περίπτωση τις τοπικές μετακινήσεις, ενώ αποφορτίζει το παράπλευρο οδικό δίκτυο από βαρέα οχήματα, τα οποία με το υπάρχον καθεστώς και προκειμένου να αποφύγουν την καταβολή διοδίων στο μετωπικό σταθμό της Αγίας Τριάδας, εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στο Μώλο και επανεισάγονται σε αυτόν μέσω του κόμβου Μπράλου» αναφέρουν στελέχη της Κεντρικής Οδού.
«Με τα πλευρικά διόδια αυτή η πρακτική  αποθαρρύνεται. Το τοπικό δίκτυο δεν θα παρουσιάζει υπερφόρτωση και θα γίνει πιο ασφαλές» σημειώνουν.  
Στο μεταξύ, στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι η κατασκευή των παραπλεύρων οδών  όπως και η συντήρησή τους δεν αποτελεί συμβατική υποχρέωση του παραχωρησιούχου, αλλά ευθύνη του ελληνικού δημοσίου.
«Η εταιρεία μας με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην τοπική κοινωνία έχει αναλάβει την κατασκευή του εναπομείναντος τμήματος στον παράπλευρο δρόμο του μετωπικού σταθμού στην Αγ. Τριάδα» τονίζουν και συμπληρώνουν ότι «δυστυχώς όμως και σε αυτό το σημείο το Δημόσιο αντιμετωπίζει ζητήματα απαλλοτρίωσης».
«Αν παραδοθεί στην Κεντρική Οδό ο χώρος, η κατασκευή θα ολοκληρωθεί άμεσα. Έως τότε έχουμε ήδη μεριμνήσει για τις τοπικές μετακινήσεις με την παροχή καρτών ελεύθερης διέλευσης από το μετωπικό σταθμό διοδίων της Αγίας Τριάδας στους κατοίκους τους δήμου Μώλου που μας κοινοποίησαν οι δημοτικές αρχές» συνεχίζουν.
«Αυτές οι κάρτες θα ισχύουν έως την ολοκλήρωση του παραδρόμου και αφορούν μόνο στην Αγία Τριάδα (και συγκεκριμένα για τις μετακινήσεις μεταξύ Μώλου και Λαμίας), καθώς μόνο εκεί τίθεται θέμα μη ολοκλήρωσης του παράπλευρου οδικού δικτύου» καταλήγουν.
 
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης