Τελευταία Νέα
Τραπεζικά νέα

Λογική μια πτώση -5% στην μετοχή της Εθνικής στις 22/11 - Σχέδιο Μαξίμου για αναδιάταξη στον κατασκευαστικό κλάδο

Λογική μια πτώση -5% στην μετοχή της Εθνικής στις 22/11 - Σχέδιο Μαξίμου για αναδιάταξη στον κατασκευαστικό κλάδο
Θα υπάρξουν συμμαχίες σε έργα ώστε να ελαφρώσει από το φορτίο της διαχείρισης και του κόστους η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, να υλοποιηθούν τα έργα και όλοι οι εμπλεκόμενοι μεγάλοι όμιλοι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Intrakat και Μυτιληναίος να πορευθούν εν μέσω υγιούς ανταγωνισμού και όχι εχθρότητας.
Σήμερα 22 Νοεμβρίου 2023 ξεκινάει η διαπραγμάτευση των μετοχών της Εθνικής τράπεζας που προήλθαν από την πώληση του 22% των μετοχών από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.
Συγκεκριμένα θα ξεκινήσει η διαπραγμάτευση 201.237.334 μετοχών εκ των οποίων
24.148.480 μετοχές αφορούν ιδιώτες έλληνες μικρομετόχους
16.0989.987 μετοχές σε ειδικούς επενδυτές έλληνες
Άθροισμα Ελλήνων 40.247.467 μετοχές.
Οι ξένοι θεσμικοί έχουν πάρει 160.989.867 μετοχές.
Το άθροισμα όλων αυτών 201,237 εκατ μετοχές ή 22% σε σύνολο 914,715 εκατ μετοχές που διαθέτει η Εθνική τράπεζα.
Τα 201,237 εκατ μετοχές διατέθηκαν στην τιμή των 5,30 ευρώ και σε σχέση με τα 6,29 ευρώ (21 Νοεμβρίου 2023) η Εθνική διαπραγματεύεται με premium 19%.... το οποίο εκτιμούμε ότι θα κλείσει στο 10-12% δηλαδή η μετοχή της Εθνικής θα υποχωρήσει αλλά θα διαπραγματεύεται πάνω από την τιμή των 5,30 ευρώ που διατέθηκαν οι μετοχές...
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το premium που σκοπίμως κατασκευάστηκε θα μειωθεί αλλά η μετοχή της Εθνικής στην δευτερογενή αγορά να διαπραγματεύεται την ζώνη των 5,8 ευρώ…
Από τα 6,29 ευρώ στα 5,80 με 6 ευρώ είναι πτώση -8% με -5%....τα 5,8 ευρώ είναι υπερτίμημα 9% από την τιμή διάθεσης τα 5,30 ευρώ.
Η Εθνική σήμερα με κεφάλαια 7,26 δισεκ. έχει χρηματιστηριακή αξία 5,75 δισεκ. που συνεπάγεται P/BV περίπου 0,80 που την καθιστά ακριβή τράπεζα με την Eurobank να είναι ακόμη ακριβότερη.

Σχέδιο Μαξίμου για αναδιάταξη στον κατασκευαστικό κλάδο

Με βάση μια καλά ενημερωμένη πηγή… με εντολή Μαξίμου θα επιχειρηθεί αναδιάταξη στον κατασκευαστικό κλάδο.
Όχι δεν υπονοούμε συγχωνεύσεις μεταξύ κατασκευαστικών εταιριών…
H Intrakat εξαγόρασε τον Άκτωρ και δεν βλέπουμε άλλο deal…
Πριν αυτές τις εξαγορές η επιτυχημένη ομάδα μετόχων Μπάκου, Καυμενάκη και Εξάρχου έκαναν πρόταση για να εξαγοράσουν την ΜΕΤΚΑ έναντι 250 εκατ αλλά ο Μυτιληναίος ζητούσε 500 εκατ…
Συμφωνία δεν υπήρξε αλλά οι σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών είναι καλές.
Το επίκεντρο αυτού του σχεδίου αναδιάταξης στον κατασκευαστικό κλάδο θα είναι τα έργα της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Θα υπάρξουν συμμαχίες σε έργα ώστε να ελαφρώσει από το φορτίο της διαχείρισης και του κόστους η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, να υλοποιηθούν τα έργα και όλοι οι εμπλεκόμενοι μεγάλοι όμιλοι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Intrakat και Μυτιληναίος να πορευθούν εν μέσω υγιούς ανταγωνισμού και όχι εχθρότητας.
Θα υπάρξουν σοβαρές εξελίξεις σε ΒΟΑΚ και Αττική Οδό… λίαν συντόμως.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης