Τελευταία Νέα
Τραπεζικά νέα

Μεγάλου: Έως το τέλος του 2024 το νέο μοντέλο στα καταστήματα της Τρ. Πειραιώς

Μεγάλου: Έως το τέλος του 2024 το νέο μοντέλο στα καταστήματα της Τρ. Πειραιώς
Στόχος είναι η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, ώστε η Τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της
Με ταχύ ρυθμό υλοποιείται η μετάβαση του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς στο σύγχρονο τύπο τραπεζικού καταστήματος, το οποίο συνδυάζει την καινοτομία και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση από έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους.
Ήδη, προστέθηκαν δύο νέα καταστήματα, στα Βριλήσσια και στη Γλυφάδα, ενώ έως τα τέλη του έτους, περί τα 30 καταστήματα του δικτύου της Τράπεζας θα έχουν υιοθετήσει το νέο μοντέλο και στα τέλη του 2024 θα έχει σταδιακά ολοκληρωθεί η μετάβαση για το σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας.

Μεγάλου: Σε νέα εποχή η Πειραιώς

Όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου, κατά τη σημερινή επίσκεψή του στο νέο κατάστημα των Βριλησσίων, «η Τράπεζα Πειραιώς έχει εισέλθει στη νέα εποχή, υλοποιώντας ένα ευρύ πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού και εκσυγχρονισμού.
Μέσω αυτού, με το νέο κατάστημα δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους ψηφιακά και τους προσφέρουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες με επίκεντρο την προσωπική σχέση με τα στελέχη της Τράπεζας, σε ένα φιλόξενο περιβάλλον που δεν θυμίζει παραδοσιακό τραπεζικό δίκτυο.
Καίριο ρόλο στο νέο μοντέλο καταστήματος έχουν οι εργαζόμενοι μας που είναι ένα από τα δυνατά μας σημεία και βασικός παράγοντας της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας που χαρακτηρίζει το ευρύτατο δίκτυο της Τράπεζας, το οποίο συνεχίζει να εξυπηρετεί την κοινωνία και να στηρίζει τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».
Η Τράπεζα Πειραιώς, προχωρώντας σε σημαντικές επενδύσεις, αναδεικνύει τη βαρύτητα που δίνει στη δυναμική που διαθέτει το δίκτυό της, το μεγαλύτερο τραπεζικό δίκτυο της χώρας με περισσότερα από 380 καταστήματα που καλύπτουν στρατηγικά την επικράτεια.
Στόχος είναι η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, ώστε η Τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της και ταυτόχρονα να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης