Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αύξηση διεθνώς
Αύξηση 100% κατέγραψε η αξία της εμπορικής επωνυμίας (branding) των ελληνικών τραπεζών, σύμφωνα με το περιοδικό The Banker.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα για τα Top 500 Βanking Βrands, η αύξηση της αξίας του branding για τις ελληνικές τράπεζες είναι η μεγαλύτερη αύξηση που σημειώθηκε σε διεθνές επίπεδο.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του The Banker, η Ελλάδα καταλαμβάνει την 39η θέση σε σύνολο 50 χωρών. Η λίστα των 50 χωρών υπολογίζει τη συνολική αξία της εμπορικής επωνυμίας των τραπεζών. Η Ελλάδα καταλαμβάνει την 39η θέση, με αξία 2,075 δισ. δολ. για το 2014, έναντι 1,031 δισ. δολ. το 2013.
Στην κατάταξη των Top 500 Βanking Βrands, η εμπορική αξία της Τράπεζας Πειραιώς την οδηγεί στη θέση 160 (η Πειραιώς εισέρχεται για πρώτη φορά στη λίστα), η Εθνική βρίσκεται στη θέση 257, η Eurobank στη θέση 280 και η Alpha Bank στη θέση 293.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με το δημοσίευμα για τα Top 500 Βanking Βrands, η αύξηση της αξίας του branding για τις ελληνικές τράπεζες είναι η μεγαλύτερη αύξηση που σημειώθηκε σε διεθνές επίπεδο.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του The Banker, η Ελλάδα καταλαμβάνει την 39η θέση σε σύνολο 50 χωρών. Η λίστα των 50 χωρών υπολογίζει τη συνολική αξία της εμπορικής επωνυμίας των τραπεζών. Η Ελλάδα καταλαμβάνει την 39η θέση, με αξία 2,075 δισ. δολ. για το 2014, έναντι 1,031 δισ. δολ. το 2013.
Στην κατάταξη των Top 500 Βanking Βrands, η εμπορική αξία της Τράπεζας Πειραιώς την οδηγεί στη θέση 160 (η Πειραιώς εισέρχεται για πρώτη φορά στη λίστα), η Εθνική βρίσκεται στη θέση 257, η Eurobank στη θέση 280 και η Alpha Bank στη θέση 293.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών