Οι νεότερες γενιές νιώθουν πιο συναισθηματικά φορτισμένες -τόσο θετικά όσο και αρνητικά- απέναντι στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο σε σύγκριση με την πιο ήρεμη Gen Χ και τους Baby Boomers
Το τι πυροδοτεί την επιθυμία για περιπλάνηση, αποκαλύπτει μελέτη του Expedia Group. Δείχνει το πώς θα κάνετε το τέλειο ταξιδιωτικό περιεχόμενο για την αύξηση σε κρατήσεις στον σημερινό κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ).
Παρουσιάζει τον τρόπο που οι ταξιδιώτες αισθάνονται, αντιδρούν και αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο που σχετίζεται με τις αποδράσεις.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Παρουσιάζει τον τρόπο που οι ταξιδιώτες αισθάνονται, αντιδρούν και αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο που σχετίζεται με τις αποδράσεις.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών