Τα ευρήματα αποκαλύπτουν επίσης ότι τα ταξίδια αποτελούν σημαντικό παράγοντα για τη συνολική ικανοποίηση των καταναλωτών
Νέα παγκόσμια έρευνα καταναλωτών από την G Adventures δείχνει ότι οι ταξιδιώτες περιπέτειας έχουν όλο και περισσότερο κίνητρο να επιλέγουν τα ταξίδια τους όχι με βάση το πού θέλουν να πάνε, αλλά πώς θα νιώσουν μόλις φτάσουν εκεί.
Το 61% των ερωτηθέντων λένε ότι δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες έναντι των προορισμών (ποσοστό που αυξάνεται στο 73% μεταξύ των Αμερικανών).
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Το 61% των ερωτηθέντων λένε ότι δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες έναντι των προορισμών (ποσοστό που αυξάνεται στο 73% μεταξύ των Αμερικανών).
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών