Ο έλεγχος του κόστους και η εξοικονόμηση είναι μακράν οι μεγαλύτερες προτεραιότητες για τους αγοραστές στην αναζήτηση υπηρεσιών
Οι αγοραστές ταξιδιών αναγνώρισαν την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) ως την κορυφαία τάση που θα διαμορφώσει το μέλλον της προμήθειας, αν και μια ισχυρή πλειοψηφία δεν την αξιοποιεί ακόμη προγράμματα της, σύμφωνα με νέα έρευνα της BCD Travel.
Το 61% (από Βόρεια Αμερική και Ευρώπη) είπε ότι η αυξημένη χρήση της ΑΙ και του αυτοματισμού θα διαμορφώσει το μέλλον της εύρεσης ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ποσοστό υψηλότερο από οποιαδήποτε άλλη επιλογή.
Μόνο το 14%, δήλωσε ότι την χρησιμοποιεί σε «κάποιο βαθμό» στη διαδικασία προμήθειας, για εφαρμογές όπως η έρευνα αγοράς, η διαχείριση αιτημάτων για προτάσεις, η σύνταξη συμβάσεων και η αξιολόγηση της απόδοσης των προμηθευτών.
Το 1% την χρησιμοποιεί«εκτεταμένα» στην προμήθεια.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Το 61% (από Βόρεια Αμερική και Ευρώπη) είπε ότι η αυξημένη χρήση της ΑΙ και του αυτοματισμού θα διαμορφώσει το μέλλον της εύρεσης ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ποσοστό υψηλότερο από οποιαδήποτε άλλη επιλογή.
Μόνο το 14%, δήλωσε ότι την χρησιμοποιεί σε «κάποιο βαθμό» στη διαδικασία προμήθειας, για εφαρμογές όπως η έρευνα αγοράς, η διαχείριση αιτημάτων για προτάσεις, η σύνταξη συμβάσεων και η αξιολόγηση της απόδοσης των προμηθευτών.
Το 1% την χρησιμοποιεί«εκτεταμένα» στην προμήθεια.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών