Αποτοξίνωση από τις αποφάσεις, ήσυχη πολυτέλεια, επιστροφή στο τρένο και βιώσιμες εμπειρίες — το νέο πρόσωπο των ταξιδιών
Πιο στοχευμένα ταξίδια, οργανωμένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, και μια στροφή προς τη βιωσιμότητα και την ουσία: αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου ταξιδιωτικού τοπίου, όπως τα αποτυπώνει η Annual Travel Trend Report 2026 της Lemongrass Marketing, που εξετάζει τις αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και τη νέα φιλοσοφία γύρω από το ταξίδι.
Το «Decision Detox»: λιγότερη κούραση, περισσότερη ξεκούραση
Η έκθεση αναδεικνύει το λεγόμενο “Decision-Free Travel”, δηλαδή τα ταξίδια χωρίς αποφάσεις. Οι ταξιδιώτες, κουρασμένοι από τη συνεχή «λήψη αποφάσεων», αναζητούν προσεγμένα, έτοιμα πακέτα εμπειριών όπου όλα —από το πρόγραμμα ως το φαγητό— είναι προκαθορισμένα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Το «Decision Detox»: λιγότερη κούραση, περισσότερη ξεκούραση
Η έκθεση αναδεικνύει το λεγόμενο “Decision-Free Travel”, δηλαδή τα ταξίδια χωρίς αποφάσεις. Οι ταξιδιώτες, κουρασμένοι από τη συνεχή «λήψη αποφάσεων», αναζητούν προσεγμένα, έτοιμα πακέτα εμπειριών όπου όλα —από το πρόγραμμα ως το φαγητό— είναι προκαθορισμένα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών