Μετά από χρόνια ταξιδιών με το σκεπτικό «περισσότερα, περισσότερα», το 2026 σηματοδοτεί μια στροφή προς πιο συνειδητές εμπειρίες
Την επόμενη χρονιά, οι ταξιδιώτες επαναπροσδιορίζουν τις αποδράσεις τους και επιλέγουν αυτά που ξεκινούν με σκοπό, όχι απλώς με ένα μέρος.
Το ερώτημα δεν είναι «Πού πηγαίνουμε;», είναι «Γιατί πηγαίνουμε;» με το whycation να ανδεικνύεται ως η μεγάλη τάση στις αποδράσεις το 2026, όπως αποκαλύπτει μελέτη της Hilton σε 14 χώρες.
Του χρόνου οι τουρίστες παγκοσμίως θα αγκαλιάσουν την άνοδο του «γιατί», όπου τα ταξίδια καθοδηγούνται από συναισθηματικά κίνητρα. Αυτά είναι η επιθυμία για ξεκούραση, η ανάγκη για επανασύνδεση και η λαχτάρα για εμπειρίες που έχουν νόημα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Το ερώτημα δεν είναι «Πού πηγαίνουμε;», είναι «Γιατί πηγαίνουμε;» με το whycation να ανδεικνύεται ως η μεγάλη τάση στις αποδράσεις το 2026, όπως αποκαλύπτει μελέτη της Hilton σε 14 χώρες.
Του χρόνου οι τουρίστες παγκοσμίως θα αγκαλιάσουν την άνοδο του «γιατί», όπου τα ταξίδια καθοδηγούνται από συναισθηματικά κίνητρα. Αυτά είναι η επιθυμία για ξεκούραση, η ανάγκη για επανασύνδεση και η λαχτάρα για εμπειρίες που έχουν νόημα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών