Από μεγαλύτερες διαδρομές σε λιγότερα αεροπλάνα, δείτε γιατί οι πτήσεις το 2025 μπορεί να κοστίζουν περισσότερο και να διαρκούν περισσότερο
Η φετινή σεζόν ήταν πολύ δύσκολη για τις αεροπορικές εταιρείες και τους επιβάτες στην Ευρώπη. Οι απεργίες του προσωπικού εδάφους, των πιλότων και των ελεγκτών πτήσεων ματαίωσαν τα σχέδια διακοπών σε πολλούς ταξιδιώτες και εξέθεσαν τους αερομεταφορείς σε ζημίες.
Αλλά οι ειδικοί λένε ότι αυτές δεν είναι οι μόνες προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι αεροπορικές εταιρείες φέτος.
«Στον κλάδο μας, οι απεργίες είναι αρκετά συχνές. Διαχειριζόμαστε 15 υποκαταστήματα της επιχείρησης επίγειας εξυπηρέτησης Aviator στη Σκανδιναβία και στην πραγματικότητα, δεν υπήρξε ούτε μια χρονιά που να μην αντιμετωπίσαμε σημαντικές προκλήσεις όσον αφορά τις απεργίες», λέει ο Gediminas Žiemelis, Διευθύνων Σύμβουλος του Avia Solutions Group.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Αλλά οι ειδικοί λένε ότι αυτές δεν είναι οι μόνες προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι αεροπορικές εταιρείες φέτος.
«Στον κλάδο μας, οι απεργίες είναι αρκετά συχνές. Διαχειριζόμαστε 15 υποκαταστήματα της επιχείρησης επίγειας εξυπηρέτησης Aviator στη Σκανδιναβία και στην πραγματικότητα, δεν υπήρξε ούτε μια χρονιά που να μην αντιμετωπίσαμε σημαντικές προκλήσεις όσον αφορά τις απεργίες», λέει ο Gediminas Žiemelis, Διευθύνων Σύμβουλος του Avia Solutions Group.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών