Η τεχνητή νοημοσύνη δεν περιορίζεται στην αυτοματοποίηση, αλλά μαθαίνει και προσαρμόζεται
H τεχνητή νοημοσύνη (AI) εισέρχεται δυναμικά στον ξενοδοχειακό κλάδο, αναδιαμορφώνοντας τόσο τις καθημερινές λειτουργίες όσο και την εμπειρία των επισκεπτών.
Σύμφωνα με το hotelier middle east, πρόκληση για τα ξενοδοχεία παραμένει η ισορροπία ανάμεσα στην παροχή υψηλού επιπέδου φιλοξενίας και στη διαχείριση περίπλοκων back-office διαδικασιών.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με το hotelier middle east, πρόκληση για τα ξενοδοχεία παραμένει η ισορροπία ανάμεσα στην παροχή υψηλού επιπέδου φιλοξενίας και στη διαχείριση περίπλοκων back-office διαδικασιών.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών