Όταν οι χρήστες βλέπουν ένα βίντεο στο TikTok ή ένα σημείο ενδιαφέροντος, μπορούν στη συνέχεια να βρουν αξιολογήσεις, τιμές, διαθεσιμότητα, κριτικές και να κάνουν κράτηση με την Booking.com
Ο ρόλος των social media στην έμπνευση για ταξίδια κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης αυξάνεται συνεχώς.
Έρευνα της Phocuswright διαπιστώνει ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών που χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον προγραμματισμό ταξιδιών έλαβαν μια απόφαση αγοράς ταξιδιού ή επίσκεψης με βάση το περιεχόμενο που είχαν δει.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Έρευνα της Phocuswright διαπιστώνει ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών που χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον προγραμματισμό ταξιδιών έλαβαν μια απόφαση αγοράς ταξιδιού ή επίσκεψης με βάση το περιεχόμενο που είχαν δει.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών