Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται για ακόμη μία φορά το Burj Khalifa στο Ντουμπάι, με περισσότερες από 8,7 εκατ. αναφορές
Οι ουρανοξύστες εξακολουθούν να αποτελούν ισχυρά πολιτιστικά σύμβολα και κορυφαία τουριστικά αξιοθέατα, με εκατομμύρια επισκέπτες να τους απαθανατίζουν στα social media.
Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της TUI Musement, που δημοσιεύθηκε ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Ουρανοξύστη (3 Σεπτεμβρίου), τα 100 ψηλότερα κτίρια του πλανήτη αναλύθηκαν με βάση τις αναρτήσεις στο Instagram, αποτυπώνοντας ποια σημεία συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη διαδικτυακή απήχηση.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της TUI Musement, που δημοσιεύθηκε ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Ουρανοξύστη (3 Σεπτεμβρίου), τα 100 ψηλότερα κτίρια του πλανήτη αναλύθηκαν με βάση τις αναρτήσεις στο Instagram, αποτυπώνοντας ποια σημεία συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη διαδικτυακή απήχηση.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών