Αύξηση 30% στην αξία του brand και παγκόσμια ηγεσία στην πολυτελή φιλοξενία – Πώς κινήθηκαν Hyatt, Marriott και Taj
Η Hilton αναδείχθηκε για δέκατη συνεχόμενη χρονιά η πιο πολύτιμη ξενοδοχειακή μάρκα παγκοσμίως, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Brand Finance για το 2025. Η συνολική αξία του brand αυξήθηκε κατά 30%, φτάνοντας τα 15,1 δισ. δολάρια, καταδεικνύοντας την ισχυρή αναπτυξιακή στρατηγική και τη διαρκή προσαρμογή στις νέες τάσεις της παγκόσμιας φιλοξενίας.
Η Hilton διαθέτει πλέον πάνω από 8.600 ξενοδοχεία σε 139 χώρες, με σχεδόν το 50% των νέων προσθηκών να αφορά πολυτελή και lifestyle resorts, επιβεβαιώνοντας τη στροφή της προς το λεγόμενο experience-led travel, που κυριαρχεί στον παγκόσμιο τουρισμό.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η Hilton διαθέτει πλέον πάνω από 8.600 ξενοδοχεία σε 139 χώρες, με σχεδόν το 50% των νέων προσθηκών να αφορά πολυτελή και lifestyle resorts, επιβεβαιώνοντας τη στροφή της προς το λεγόμενο experience-led travel, που κυριαρχεί στον παγκόσμιο τουρισμό.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών