
του Χάρη Ντιγριντάκη
Σε λίρα εκατό για τον ελληνικό τουρισμό αναδεικνύονται πολύφερνες συναλλαγματικά νύφες, όπως ο Καναδάς, οι ΗΠΑ, το νέο στοίχημα της Ινδίας και οι χώρες του Κόλπου. Πρόκειται για εξέλιξη που απέρρευσε εξ αιτίας της δυναμικής που εκπέμπει η Ελλάδα στο κομμάτι του τουρισμού πολυτελείας, τομέα που η Ελλάδα οφείλει να επενδύσει έτι περαιτέρω.
Τούτων δοθέντων η Αθήνα κερδίζει συνεχώς σε αυτό το κομμάτι, νέες μονάδες σε συνδυασμό με τις στοχευμένες κινήσεις marketing του Ελευθέριος Βενιζέλος, ενώ η Μύκονος εβρισκόμενη σε υπαρξιακή δυσθυμία και με απουσία έμμεσης και άμεσης προβολής χάνει διαρκώς δυνάμεις. Στην ίδια ατραπό βρίσκεται και η Σαντορίνη η οποία δεν προέβη σε καμία ουσιαστική προβολή για τον προορισμό ειδικότερα μάλιστα μετά το μπαράζ των πρόσφατων σεισμών.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Τούτων δοθέντων η Αθήνα κερδίζει συνεχώς σε αυτό το κομμάτι, νέες μονάδες σε συνδυασμό με τις στοχευμένες κινήσεις marketing του Ελευθέριος Βενιζέλος, ενώ η Μύκονος εβρισκόμενη σε υπαρξιακή δυσθυμία και με απουσία έμμεσης και άμεσης προβολής χάνει διαρκώς δυνάμεις. Στην ίδια ατραπό βρίσκεται και η Σαντορίνη η οποία δεν προέβη σε καμία ουσιαστική προβολή για τον προορισμό ειδικότερα μάλιστα μετά το μπαράζ των πρόσφατων σεισμών.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών