Σχεδόν το 50% των νέων προτιμούν resorts με το μοντέλο «όλα περιλαμβάνονται», καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να χαλαρώσουν χωρίς άγχη και να ανεβάσουν φωτογραφίες με φόντο πολυτελή ξενοδοχεία και ατελείωτες πισίνες
Η γενιά Ζ έχει βρει τον απόλυτο παράδεισο διακοπών, και αυτός έχει δύο ονόματα: Ελλάδα και Τουρκία.
Το μοντέλο «all inclusive» έχει μετατραπεί σε απόλυτο trend για τους νέους, οι οποίοι προτιμούν προορισμούς όπου δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τίποτα – ούτε για φαγητό, ούτε για ποτό, ούτε για τον χρόνο που θα περάσουν.
Σύμφωνα με έρευνες της Expedia, σχεδόν το 50% των νέων προτιμούν resorts με το μοντέλο «όλα περιλαμβάνονται», καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να χαλαρώσουν χωρίς άγχη και να ανεβάσουν φωτογραφίες με φόντο πολυτελή ξενοδοχεία και ατελείωτες πισίνες.
Η νεολαία το θεωρεί πλέον πολυτελή εμπειρία, με το 41% να το χαρακτηρίζει την πιο άνετη και επιθυμητή επιλογή.
Για τη νεολαία, αυτό το μοντέλο δεν θεωρείται απλώς βολικό, αλλά και ως ένδειξη πολυτέλειας: το 41% των ερωτηθέντων θεωρεί τις διακοπές «all inclusive» ως τις πιο άνετες και «πολυτελείς».
Ιδιαίτερη αξία έχει η δυνατότητα να μην σπαταλάς χρόνο σε οργανωτικά θέματα, αλλά να απολαμβάνεις την ατμόσφαιρα χωρίς περιττές έγνοιες.
«All inclusive» είναι το νέο trend
Αξιοσημείωτο είναι ότι η Ελλάδα και η Τουρκία συνεχίζουν να τραβούν την προσοχή, με αυξήσεις κρατήσεων που φτάνουν το 55% σε δημοφιλή νησιά όπως η Ζάκυνθος, η Κρήτη, η Ρόδος και η Κύπρος.
Με φόντο αυτό το ενδιαφέρον, διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες αναπτύσσουν ενεργά τον τομέα των all inclusive διακοπών στην Ευρώπη.
Αλυσίδες όπως η Hyatt και η Marriott ανοίγουν νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα και τα νησιά, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες τους στις προτιμήσεις της νεαρής ηλικίας. Η αύξηση των κρατήσεων στο νησί της Ζακύνθου έφτασε το 55% σε σχέση με πέρυσι, ενώ σταθερή ζήτηση παρατηρείται στην Κρήτη, τη Ρόδο και την Κύπρο. Επίσης, η Σαρδηνία κερδίζει όλο και περισσότερους επισκέπτες.
Η Σαρδηνία επίσης αρχίζει να κερδίζει έδαφος, ενώ οι τουρκικοί προορισμοί, όπως η Αντάλια και το Μπόντρουμ, παραμένουν ακαταμάχητοι. Ωστόσο, η εκρηκτική ανάπτυξη του τομέα αντιμετωπίζει προκλήσεις, καθώς η έλλειψη εργαζομένων σε ξενοδοχεία και εστιατόρια δημιουργεί πιέσεις στον τομέα της φιλοξενίας, ενόψει του 2025.
Παρά τις δυσκολίες, το «all inclusive» παραμένει η απόλυτη επιλογή για τη νέα γενιά, συνδυάζοντας άνεση, πολυτέλεια και την ιδανική αίσθηση διακοπών που θέλουν να μοιραστούν στα social media.
Τα κοινωνικά δίκτυα
Τα κοινωνικά δίκτυα παίζουν επίσης κεντρικό ρόλο στην επιλογή προορισμών.
Φωτογραφίες δίπλα σε πισίνες, σε βεράντες πολυτελών ξενοδοχείων και με πρωινά «σαν ταινία» έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της αισθητικής των διακοπών. Η νέα γενιά δεν θέλει απλά να ξεκουραστεί, αλλά και να προβάλει αυτόν τον χρόνο χαλάρωσης στο διαδίκτυο.
Ωστόσο, η ραγδαία ανάπτυξη του ξενοδοχειακού τομέα συνοδεύεται από προκλήσεις.
Το 2025, η Ελλάδα και η Τουρκία αντιμετωπίζουν σοβαρή έλλειψη προσωπικού υπηρεσιών: λείπουν περίπου 80.000 εργαζόμενοι από τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια.
Αυτό δημιουργεί επιπλέον πίεση στο υπάρχον προσωπικό και μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα των υπηρεσιών στην υψηλή περίοδο.
www.bankingnews.gr
Το μοντέλο «all inclusive» έχει μετατραπεί σε απόλυτο trend για τους νέους, οι οποίοι προτιμούν προορισμούς όπου δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τίποτα – ούτε για φαγητό, ούτε για ποτό, ούτε για τον χρόνο που θα περάσουν.
Σύμφωνα με έρευνες της Expedia, σχεδόν το 50% των νέων προτιμούν resorts με το μοντέλο «όλα περιλαμβάνονται», καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να χαλαρώσουν χωρίς άγχη και να ανεβάσουν φωτογραφίες με φόντο πολυτελή ξενοδοχεία και ατελείωτες πισίνες.
Η νεολαία το θεωρεί πλέον πολυτελή εμπειρία, με το 41% να το χαρακτηρίζει την πιο άνετη και επιθυμητή επιλογή.
Για τη νεολαία, αυτό το μοντέλο δεν θεωρείται απλώς βολικό, αλλά και ως ένδειξη πολυτέλειας: το 41% των ερωτηθέντων θεωρεί τις διακοπές «all inclusive» ως τις πιο άνετες και «πολυτελείς».
Ιδιαίτερη αξία έχει η δυνατότητα να μην σπαταλάς χρόνο σε οργανωτικά θέματα, αλλά να απολαμβάνεις την ατμόσφαιρα χωρίς περιττές έγνοιες.
«All inclusive» είναι το νέο trend
Αξιοσημείωτο είναι ότι η Ελλάδα και η Τουρκία συνεχίζουν να τραβούν την προσοχή, με αυξήσεις κρατήσεων που φτάνουν το 55% σε δημοφιλή νησιά όπως η Ζάκυνθος, η Κρήτη, η Ρόδος και η Κύπρος.
Με φόντο αυτό το ενδιαφέρον, διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες αναπτύσσουν ενεργά τον τομέα των all inclusive διακοπών στην Ευρώπη.
Αλυσίδες όπως η Hyatt και η Marriott ανοίγουν νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα και τα νησιά, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες τους στις προτιμήσεις της νεαρής ηλικίας. Η αύξηση των κρατήσεων στο νησί της Ζακύνθου έφτασε το 55% σε σχέση με πέρυσι, ενώ σταθερή ζήτηση παρατηρείται στην Κρήτη, τη Ρόδο και την Κύπρο. Επίσης, η Σαρδηνία κερδίζει όλο και περισσότερους επισκέπτες.
Η Σαρδηνία επίσης αρχίζει να κερδίζει έδαφος, ενώ οι τουρκικοί προορισμοί, όπως η Αντάλια και το Μπόντρουμ, παραμένουν ακαταμάχητοι. Ωστόσο, η εκρηκτική ανάπτυξη του τομέα αντιμετωπίζει προκλήσεις, καθώς η έλλειψη εργαζομένων σε ξενοδοχεία και εστιατόρια δημιουργεί πιέσεις στον τομέα της φιλοξενίας, ενόψει του 2025.
Παρά τις δυσκολίες, το «all inclusive» παραμένει η απόλυτη επιλογή για τη νέα γενιά, συνδυάζοντας άνεση, πολυτέλεια και την ιδανική αίσθηση διακοπών που θέλουν να μοιραστούν στα social media.
Τα κοινωνικά δίκτυα
Τα κοινωνικά δίκτυα παίζουν επίσης κεντρικό ρόλο στην επιλογή προορισμών.
Φωτογραφίες δίπλα σε πισίνες, σε βεράντες πολυτελών ξενοδοχείων και με πρωινά «σαν ταινία» έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της αισθητικής των διακοπών. Η νέα γενιά δεν θέλει απλά να ξεκουραστεί, αλλά και να προβάλει αυτόν τον χρόνο χαλάρωσης στο διαδίκτυο.
Ωστόσο, η ραγδαία ανάπτυξη του ξενοδοχειακού τομέα συνοδεύεται από προκλήσεις.
Το 2025, η Ελλάδα και η Τουρκία αντιμετωπίζουν σοβαρή έλλειψη προσωπικού υπηρεσιών: λείπουν περίπου 80.000 εργαζόμενοι από τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια.
Αυτό δημιουργεί επιπλέον πίεση στο υπάρχον προσωπικό και μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα των υπηρεσιών στην υψηλή περίοδο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών