Το 50% δηλώνει ότι τα ταξίδια είναι πιο σημαντικά τώρα από ό,τι πριν από πέντε χρόνια, γεγονός που υπογραμμίζει τον ουσιαστικό ρόλο τους στην προσωπική ολοκλήρωση
Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν και κάνουν κρατήσεις σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια -συμπεριλαμβανομένης μιας αύξησης στην επιρροή των social media και του αντίκτυπου της εμπιστοσύνης- αποκαλύπτει έρευνα του Expedia Group.
Βασιζόμενος σε πληροφορίες από περισσότερους από 11.000 καταναλωτές σε 11 παγκόσμιες αγορές, ο Δείκτης Αξίας Ταξιδιώτη (Traveler Value Index) 2025 προσφέρει έναν πολύτιμο χάρτη πορείας για τις τουριστικές εταιρείες που επιδιώκουν να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες προσδοκίες.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Βασιζόμενος σε πληροφορίες από περισσότερους από 11.000 καταναλωτές σε 11 παγκόσμιες αγορές, ο Δείκτης Αξίας Ταξιδιώτη (Traveler Value Index) 2025 προσφέρει έναν πολύτιμο χάρτη πορείας για τις τουριστικές εταιρείες που επιδιώκουν να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες προσδοκίες.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών