Το 2025, οι καταναλωτές θα απομακρυνθούν από τις μόδες και τους πειραματισμούς, τις γρήγορες επιδιορθώσεις και τους παραπλανητικούς ισχυρισμούς για την υγεία -ή το «πλύσιμο υγείας», που κυριαρχούν στα social media
Τις βασικές τάσεις, εξελίξεις και καινοτομίες που αναμένεται να επηρεάσουν τη βιομηχανία ευεξίας στα ξενοδοχεία και να αλλάξουν το τοπίο στη διαμονή το επόμενο έτος, αποκαλύπτει η Accor.
Όπως υπογραμμίζει η Emlyn Brown, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Ευημερίας, Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Ανάπτυξης στην Accor «το 2025 η wellness θα ξεπεράσει τις φευγαλέες τάσεις και θα στηριχτεί στην επιστήμη και την αυθεντικότητα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Όπως υπογραμμίζει η Emlyn Brown, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Ευημερίας, Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Ανάπτυξης στην Accor «το 2025 η wellness θα ξεπεράσει τις φευγαλέες τάσεις και θα στηριχτεί στην επιστήμη και την αυθεντικότητα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών