Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Έρευνα: Τα «ναι» και «όχι» στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ προορισμών

Έρευνα: Τα «ναι» και «όχι» στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ προορισμών
Η έρευνα αποκαλύπτει αυξημένη ανησυχία για την αυθεντικότητα του περιεχομένου
Μεγαλύτερη διαφάνεια και αυθεντικότητα στις ταξιδιωτικές καμπάνιες προορισμών αναζητούν οι ταξιδιώτες. Αυτό αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα καταναλωτών από την Getty Images & iStock VisualGPS.
Ειδικότερα, το 69% ανέφερε ότι τους ενδιαφέρει εάν οι εικόνες δημιουργούνται σε υπολογιστή ή έχουν ληφθεί «στον πραγματικό κόσμο».
Η νέα έρευνα εξέτασε ένα εθνικά αντιπροσωπευτικό δείγμα 500 ερωτηθέντων σε όλη την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία σχετικά με τη στάση και τη συμπεριφορά τους απέναντι στα ταξίδια, την τεχνολογία και τον πολιτισμό.

Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης