Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Γιατί αναζωπυρώνεται η ανάγκη για εταιρικά ταξίδια

Γιατί αναζωπυρώνεται η ανάγκη για εταιρικά ταξίδια
Η έκθεση «2023 Travel Outlook» της Deloitte, υποδηλώνει ότι μέρος της επαναφοράς των επαγγελματικών ταξιδίων οφείλεται στο «ανεπαρκές λογισμικό συνδιάσκεψης»
Νέα έκθεση από την Deloitte αναφέρει τη δύναμη της ανθρώπινης δικτύωσης ως τον κύριο λόγο για την αναζωπύρωση των επαγγελματικών ταξιδίων το νέο έτος.
Η αλήθεια είναι ότι οι εταιρείες ανακαλύπτουν ξανά τα πλεονεκτήματα του ταξιδιού για διάφορους σκοπούς. Οι προσωπικές εκδηλώσεις και τα συνέδρια πρόκειται να οδηγήσουν στην ανάκαμψη των εταιρικών ταξιδιών καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, καθώς οι εργαζόμενοι αναζητούν περισσότερες ανθρώπινες διασυνδέσεις.
Αυτό σύμφωνα με την Deloitte, η οποία έχει προβλέψει ότι οι συγκεντρώσεις του κλάδου θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη «νέα κανονικότητα» των εταιρικών ταξιδιών, αφού οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι του περασμένου έτους ήρθαν τώρα στο επίκεντρο.
Η έκθεση «2023 Travel Outlook» της Deloitte, υποδηλώνει ότι μέρος της επαναφοράς των επαγγελματικών ταξιδίων οφείλεται στο «ανεπαρκές λογισμικό συνδιάσκεψης», καθώς οι επιχειρήσεις αναβιώνουν επίσης τα ταξιδιωτικά προγράμματα λόγω της κόπωσης πλέον των συναντήσεων μέσω του Zoom.
Η έκθεση επισημαίνει ειδικότερα ότι η απόκτηση πελατών και η οικοδόμηση σχέσεων δεν εκτελούνται εύκολα εικονικά.
Φέτος, οι εκδηλώσεις θα έχουν μεγαλύτερο ρόλο. Το 2022, η έρευνα της Deloitte έδειξε ότι μόλις το 25% των επαγγελματιών ταξιδιωτών επεσήμαναν συνέδρια, εκθέσεις και εμπορικές εκθέσεις ως τον κύριο λόγο για ταξίδια.
Η Delta Air Lines σημείωσε ότι το 96% των εταιρικών πελατών της σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα για ταξίδια αυτό το τρίμηνο σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα.

Οι laptop ταξιδιώτες

Τι γίνεται λοιπόν με αυτούς τους «laptop ταξιδιώτες» ; Αυτή η τάση θα συνεχιστεί και το 2023, όπως φαίνεται. «Περίπου οι μισοί Αμερικανοί που απασχολούνται μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους από απόσταση και ο αριθμός των ημερών που προτιμούν να το κάνουν αυτό αυξάνεται επίσης, από 3,2 ημέρες την εβδομάδα τον Νοέμβριο του 2021 σε 3,9 ημέρες τον Νοέμβριο του 2022», αναφέρει η έκθεση.
Η Deloitte αναμένει επίσης ότι οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια θα φτάσουν τα δύο τρίτα των επιπέδων του 2019 έως το τέλος του 2023, μετά από υπερδιπλασιασμό κατά τη διάρκεια του 2022.
Ωστόσο, η φετινή χρονιά δεν θα είναι χωρίς προκλήσεις, με μια συνολική «θολή» προοπτική για τα ταξίδια αναψυχής το 2023, λόγω των οικονομικών ανησυχιών των καταναλωτών και της επιθυμίας να αποφύγουν τις ημερομηνίες αιχμής του ταξιδιού.
Οι ελλείψεις προσωπικού, τα τεχνολογικά ζητήματα και οι συνεχείς προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας θα αποδειχθούν επίσης προβληματικές.
Η Deloitte ανέφερε επίσης το «σχετιζόμενο με τα έξοδα περιορισμό των ταξιδιών» ως εμπόδιο στην ανάκαμψη, λόγω αυτών των υψηλότερων αεροπορικών ναύλων. Με την Goldman Sachs να αναθεωρεί την ταξιδιωτική της πολιτική, σύμφωνα με αναφορές, και την Google να έχει ήδη μεταβεί σε κρίσιμης σημασίας μόνο για τις επιχειρήσεις, μια αλυσιδωτή αντίδραση παρόμοιων αποφάσεων που ελήφθησαν από άλλους διεθνείς οργανισμούς θα μπορούσε να αποτελέσει τη μεγαλύτερη απειλή μέχρι τώρα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης