Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι ζητά η IATA για τους αερομεταφορείς που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη

Τι ζητά η IATA για τους αερομεταφορείς που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη
Θα πρέπει επίσης να δοθεί σημασία και φροντίδα στους διερχόμενους επιβάτες όσον αφορά στη διευκόλυνση των υπηρεσιών σε απομακρυσμένα ή μικρά αστικά κέντρα

Την αναγνώριση των διαφορετικών δυνατοτήτων και πλεονεκτημάτων που προσφέρονται από τις αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), ζητά η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA).
Καλεί τις κυβερνήσεις και τις ρυθμιστικές αρχές να ενθαρρύνουν μία ισχυρότερη ευρωπαϊκή συνεργασία και οικονομική ανάπτυξη, προκειμένου να προωθηθεί σημαντικά η αεροπορική σύνδεση.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Willie Walsh γενικός διευθυντής της IATA, δήλωσε ότι η ΕΕ, όπως και ο υπόλοιπος κόσμος, εξαρτάται από την αεροπορική συνδεσιμότητα, η οποία είναι απαραίτητη για την κοινωνία, τον τουρισμό και το εμπόριο.

Τι λένε οι επιχειρηματίες χρήστες του δικτύου αεροπορικών μεταφορών

Πρόσθεσε επίσης ότι οι επιχειρηματίες χρήστες του δικτύου αεροπορικών μεταφορών της ΕΕ -μικροί και μεγάλοι- αυτό το επιβεβαίωσαν μέσω έρευνας της IATA.
Το 82% λέει ότι η επιχείρηση του υπάρχει χάρη στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού που γίνονται εφικτές από τις αεροπορικές μεταφορές.
Το 84% δήλωσε ότι δεν μπορεί να φανταστεί την επιχείρηση του χωρίς πρόσβαση στα δίκτυα αεροπορικών μεταφορών.
«Η απορρύθμιση που οδήγησε στην Ενιαία Αγορά αερομεταφορών είναι μια από τις σημαντικές επιτυχίες του έργου της ΕΕ, σημείωσε επίσης ο Willie Walsh.
Θα ήταν παρωδία εάν κανονισμοί που δεν έλαβαν δεόντως υπόψη την πραγματικότητα μίας αεροπορικής εταιρείας να υπονομεύσουν αυτό το επίτευγμα».

Η σύνδεση απομακρυσμένων πόλεων με πολλούς προορισμούς

Όπως εξηγεί η ΙΑΤΑ, θα πρέπει επίσης να δοθεί σημασία και φροντίδα στους διερχόμενους επιβάτες όσον αφορά στη διευκόλυνση των υπηρεσιών σε απομακρυσμένα ή μικρά αστικά κέντρα.
Έτσι, το μοντέλο hub-and-spoke (όταν ένας μεγάλος αερολιμένας χρησιμεύει ως κεντρικό σημείο για τον συντονισμό πτήσεων από και προς άλλα αεροδρόμια) των χειριστών δικτύου επιτρέπει ένα εκτεταμένο δίκτυο συνδέσεων ακόμα και όταν η ζήτηση είναι χαμηλή.
Ταυτόχρονα, η IATA σημείωσε επίσης ότι ακόμη και η μικρότερη ή πιο απομακρυσμένη πόλη της ΕΕ με έναν ενιαίο διάδρομο θα μπορούσε να συνδεθεί πλήρως με πολλούς προορισμούς παγκοσμίως, επιτρέποντας το εμπόριο και την οικονομική ανάπτυξη.

Η κίνηση επιβατών με αερομεταφορείς LCC

Με βάση αυτά τα ευρήματα, ο αριθμός σε επιβάτες για μη ενδιάμεσες πτήσεις προορισμού μεταξύ Ευρώπης που εκτελούνται από αερομεταφορείς χαμηλού κόστους (LCC) έφτασε τα 407,3 εκατομμύρια το 2019 σε σύγκριση με τους αερομεταφορείς δικτύου που έφτασαν τα 222,5 εκατομμύρια.
Η έκθεση αποκάλυψε επίσης ότι το 2019 ο αριθμός των επιβατών που πετούσαν σε δρομολόγια ανταπόκρισης εντός της Ευρώπης που μεταφέρθηκαν από LCC ήταν λιγότεροι από εννέα εκατομμύρια σε σύγκριση με περίπου 46 εκατομμύρια που μεταφέρθηκαν από τους μεταφορείς δικτύου.
Επιπλέον, το 72% της ενδοευρωπαϊκής ζήτησης επιβατών πετάει σε γραμμές που ανταγωνίζονται μεταξύ LCC και εταιρειών δικτύων, οι οποίες αιτήσεις αποτελούν μόνο το 6% του συνόλου των δρομολογίων. Όσον αφορά στα δρομολόγια της ΕΕ, συνολικά:

  • Το 79% εκτελούνται μόνο από μεταφορείς δικτύου.
  • Το 15% εκτελούνται μόνο από LCC.

Σύμφωνα με την IATA, οι μεταφορείς δικτύου παρέχουν τη μεγαλύτερη συνδεσιμότητα στα διηπειρωτικά ταξίδια.
Ως εκ τούτου, για αυτά τα ταξίδια, υπάρχει ανταγωνισμός για το 13,5% της ζήτησης για επιβάτες, αλλά από την άλλη πλευρά, η επικάλυψη στις προσφερόμενες γραμμές είναι μόνο 0,3%.
Επιπλέον, η χωρητικότητα φορτίου είναι επίσης απαραίτητη για το εμπόριο της ΕΕ, καθώς το 99,8% παρέχεται από μεταφορείς δικτύου ως αποτέλεσμα της υψηλής ζήτησης στις διηπειρωτικές αγορές σε σύγκριση με τη ζήτηση που είναι πολύ χαμηλή για τις ενδοευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες εμπορευμάτων.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης