Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιες τάσεις οδήγησαν το ισχυρό γ' 3μηνο 2022 της Airbnb

Ποιες τάσεις οδήγησαν το ισχυρό γ' 3μηνο 2022 της Airbnb
Ανεξάρτητα από τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές αβεβαιότητες, η Airbnb εκτιμά ότι είναι σε καλό δρόμο για το μέλλον

Συνεχίζει την πορεία προς την ανάπτυξη και την κερδοφορία η Airbnb και το τρίτο τρίμηνο του 2022, πού ήταν το πιο κερδοφόρο όλων των εποχών της, παρά τις γεωπολιτικές και μακροοικονομικές αντιξοότητες.
«Η ζήτηση επισκεπτών για την Airbnb παραμένει ισχυρή, η κοινότητα των οικοδεσποτών συνεχίζει να αναπτύσσεται και αυτό ήταν το πιο κερδοφόρο τρίμηνο μας από ποτέ», υπογραμμίζει ο Brian Chesky συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airbnb.
Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου μας δείχνουν ότι η εταιρεία για βραχυχρόνιες μισθώσεις συνεχίζει να οδηγεί την ανάπτυξη και την κερδοφορία σε κλίμακα.
Ανεξάρτητα από τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές αβεβαιότητες, η Airbnb εκτιμά ότι είναι σε καλό δρόμο για το μέλλον. H ζήτηση από επισκέπτες παραμένει ισχυρή και αυξάνονται οι νέοι οικοδεσπότες.

Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου 2022

  • Τα έσοδα 2,9 δις δολαρίων αντιπροσωπεύουν το υψηλότερο τρίμηνο από ποτέ.
  • Αυξήθηκαν κατά 29% από έτος σε έτος (ή 36% εκτός συναλλάγματος) λόγω του συνδυασμού της αύξησης στις διανυκτερεύσεις και τις κρατήσεις για εμπειρίες καθώς και τη συνεχιζόμενη άνοδο στις μέσες ημερήσιες τιμές (ADR).
  • Τα καθαρά έσοδα 1,2 δις δολαρίων ήταν το πιο κερδοφόρο τρίμηνο όλων των εποχών. Βελτιώθηκαν κατά 380 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2021, κυρίως λόγω της αύξησης των εσόδων και της πειθαρχίας των εξόδων.
  • Το τρίτο τρίμηνο του 2022, είχε περιθώριο καθαρού εισοδήματος 42%, από 37% το τρίτο τρίμηνο του 2021 και 1,6 δις δολάρια καθαρού εισοδήματος τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Το προσαρμοσμένο EBITDA ύψους 1,5 δις δολαρίων ήταν το καλύτερο ρεκόρ. Αυξήθηκε κατά 32% σε σύγκριση με 1,1 δις δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2021.

  • Το προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA ήταν 51%, από 49% το τρίτο τρίμηνο του 2021.
  • Αυτή η περαιτέρω βελτίωση του καταδεικνύει τη συνεχή ισχύ της επιχείρησης στην διαχείριση της δομής του κόστους.
  • Η ελεύθερη ταμειακή ροή (FCF) του τρίτου τριμήνου ύψους 960 εκατομμυρίων δολαρίων ήταν το υψηλότερο ιστορικό τρίμηνο της εταιρείας.
  • Τα καθαρά μετρητά του τρίτου τριμήνου 2022 που παρέχονται από λειτουργικές δραστηριότητες ήταν 966 εκατομμύρια δολάρια, από 535 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2021.
  • Η αύξηση των ταμειακών ροών οφείλεται στην αύξηση των εσόδων και στην επέκταση του καθαρού περιθωρίου. Το FCF ήταν 3,3 δις δολάρια, αντιπροσωπεύοντας περιθώριο 41%.

Ποιες τάσεις οδήγησαν το ισχυρό τρίτο τρίμηνο της Airbnb

Σύμφωνα με την Airbnb, το ισχυρό τρίμηνο καθοδηγήθηκε από μια σειρά θετικών επιχειρηματικών τάσεων. Αυτές είναι:

  • Η ζήτηση επισκεπτών στην Airbnb παραμένει ισχυρή

Ακόμη και με μακροοικονομικές αβεβαιότητες, οι κρατήσεις βραδιών και εμπειριών αυξήθηκαν κατά 25% το τρίτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.
Συνεχίστηκαν οι μεγαλύτεροι χρόνοι παράδοσης για κρατήσεις το 3ο τρίμηνο του 2022, υποστηρίζοντας μια ισχυρή καθυστέρηση για το 4ο τρίμηνο.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αφίξεις επισκεπτών κατά τη διάρκεια του τριμήνου ξεπέρασαν τα 90 εκατομμύρια, καταγράφοντας ένα ακόμη ρεκόρ.

  • Οι επισκέπτες επιστρέφουν στις πόλεις

Ακόμη και με τις διακυμάνσεις του συναλλάγματος, τα διασυνοριακά ταξίδια σε όλες τις περιοχές της Airbnb αυξήθηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2022 σε σχέση με πέρυσι.
Οι διασυνοριακές ακαθάριστες διανυκτερεύσεις για τις κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 58%, ενώ οι κρατήσεις σε αστικές διανυκτερεύσεις υψηλής πυκνότητας αυξήθηκαν 27% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Αν και το επιχειρηματικό μείγμα παραμένει πολύ διαφορετικό από τα επίπεδα πριν από την πανδημία, η εταιρεία έχει δει σταθερή επιτάχυνση και στις δύο περιπτώσεις.
Οι κρατήσεις για διανυκτερεύσεις υψηλής πυκνότητας αστικών περιοχών ήταν 48% των συνολικών μεικτών διανυκτερεύσεων (έναντι 58% το τρίτο τρίμηνο του 2019) και οι διασυνοριακές ήταν 43% (έναντι 48% το τρίτο τρίμηνο του 2019).

  • Οι επισκέπτες συνεχίζουν να μένουν περισσότερο στην Airbnb

Μπορεί οι εταιρείες να απαιτούν από τους υπαλλήλους να επιστρέψουν στο γραφείο, αλλά οι διανυκτερεύσεις για μακροχρόνιες διαμονές παρέμειναν σταθερές.
Η πλειονότητα των μακροχρόνιων διαμονών σημειώθηκε στην EMEA και τη Βόρεια Αμερική.
Ωστόσο οι μακροχρόνιες διαμονές γίνονται σημαντικά πιο δημοφιλείς στην Ασία-Ειρηνικό, σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.

  • Αυξάνονται οι οικοδεσπότες

Η έντονη αύξηση της προσφοράς κατά τη διάρκεια του τριμήνου οφείλεται σε διάφορους παράγοντες.
Πρώτον, η ζήτηση οδηγεί την προσφορά. Το τρίτο τρίμηνο του 2022, η συνολική αστική προσφορά επιταχύνθηκε σε σχέση με ένα χρόνο πριν, καθώς οι ταξιδιώτες επέστρεψαν στις πόλεις.
Δεύτερον, από την ίδρυση της εταιρείας το 2008, οι οικοδεσπότες στράφηκαν στην Airbnb – και συνεχίζουν να αυξάνονται- ως μορφή συμπληρωματικού εισοδήματος. Μέχρι σήμερα έχουν κερδίσει περισσότερα από 180 δις δολάρια.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης