Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Σε τέσσερις άξονες η τουριστική ανάπτυξη Πελοποννήσου - Τολού

Σε τέσσερις άξονες η τουριστική ανάπτυξη Πελοποννήσου - Τολού

Προτεραιότητα η σιδηροδρομική σύνδεση με αεροδρόμιο Αθηνών και Καλαμάτας και η σύνδεση με τους μεγάλους Οδικούς άξονες

Σχετικά Άρθρα

Στην ολοκλήρωση των μεγάλων έργων υποδομών στηρίζεται η ανάπτυξη του Νομού Αργολίδας και του Τολού που αποτελεί από τις μεγαλύτερες τουριστικές αγορές της Πελοποννήσου.
Σιδηροδρομικές, οδικές μεταφορές και αερομεταφορές δρουν καταλυτικά και συμπληρώνουν το συλλογικό έργο που γίνεται από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, το Δήμο Ναυπλίου, το Επιμελητήριο Αργολίδας, το Σύλλογο Επαγγελματιών Τολού και το Σύλλογο για την εστίαση.

Άξονες ανάπτυξης του Νομού Αργολίδας- Πελοποννήσου

Οι άξονες που παίζουν ρόλο και θα στηρίξουν καθοριστικά την τουριστική ανάπτυξη του Νομού Αργολίδας και του Τολού, το οποίο Τολό είναι από τις μεγαλύτερες τουριστικές αγορές την Πελοποννήσου τονίζουν, μιλώντας στο ΒΝ οι κ.κ. Παναγιώτης Ψυχογιός, πρόεδρος τμήματος Τουρισμού και υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Αργολίδας και Παναγιώτης Ιωάννου, πρόεδρος του Συλλόγους Επαγγελματιών Τολού, είναι κατά προτεραιότητα η σιδηροδρομική σύνδεση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ΔΑΑ και του αεροδρομίου της Καλαμάτας με το Ναύπλιο και το Τολό, καθώς και η σύνδεση της περιοχής με το Εθνικό Οδικό Δίκτυο, - έργο το οποίο έχει εξαγγελθεί αλλά δεν έχει εγκριθεί. Στο επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας των προορισμών σημαντικό ρόλο θα παίξει και η κατασκευή του υδατοδρομίου καθώς όπως οι ίδιοι τονίζουν, η ολοκλήρωση του έργου θα προσελκύσου επισκέπτες υψηλότερου εισοδήματος.
Εφάμιλλης σημασίας και η κατασκευή και βελτίωση της μαρίνας του Ναυπλίου.
Εν κατακλείδι, η ολοκλήρωση των έργων αυτών θα αυξήσει τα έσοδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, από την αύξηση των επισκεπτών στην περιοχή και παράλληλα θα επιμηκύνει μέσω του rebranding την τουριστική περίοδο που αποτελεί έναν από τους στόχους του υπ. Τουρισμού και του Επιμελητηρίου του Νομού Αργολίδας.

Ενέργειες σε τοπικό επίπεδο

Σε τοπικό επίπεδο, η Περιφέρεια Πελοποννήσου, το Επιμελητήριο Αργολίδας, ο Σύλλογος Επαγγελματιών Τολού και άλλοι θεσμικοί φορείς συνάπτοντας συνέργειες για την προσέλκυση περισσοτέρων επισκεπτών και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου διοργανώνουν πολιτιστικά φεστιβάλ, όπως για παράδειγμα το φεστιβάλ γαστρονομίας που έλαβε χώρα στο Τολό την περασμένη Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου με στόχο να γνωρίσει ο επισκέπτης την τοπική κουλτούρα, κατ’ επέκταση με την παράδοση και την ιστορία του τόπου και να ξεφύγει από το στερεότυπο «ήλιος» και «θάλασσα».

Ο Οινοτουρισμός ‘χτύπησε’ ταβάνι στην Ελλάδα

Στο μείγμα της ανάπτυξης και τα οινοποιεία της περιοχής, τα οποία προσφέρουν μία εναλλακτική μορφή τουρισμού, συνδέοντας ταυτόχρονα την παράδοση του τόπου, την γεωγραφία και την ιστορία.
Ωστόσο, ο οινοτουρισμός στην Ελλάδα χρειάζεται εξέλιξη, έχει χτυπήσει ‘ταβάνι’ , τονίζει μεταξύ άλλων ο Κυριάκος Κορωνιώτης Χημικός Μηχανικός με σπουδές στην Αγγλία και Ολλανδία και μεγάλη εμπειρία σε γεωπονία στον κλάδο τροφίμων.
Ο κος Κορωνιώτης έχει το οινοποιείο Koroniotis Fine Wines λίγα χιλιόμετρα βορειότερα από την πόλη του Αργους στην τοποθεσία Πανόραμα, πλησίον στον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών και στα όρια της αμπελουργικής ζώνης της Νεμέας.
Το οινοποιείο το οποίο είναι τοποθετημένο ανάμεσα σε δύο μεγάλες ζώνες της ελληνικής αμπελουργίας της Νεμέας στα Βόρεια της Ματίνειας, ακριβώς στην είσδο του εύφορου Νομού Αργολίδας με μεγάλη τουριστική αξία διαθέτει έχει 7 ετικέτες, 3 λευκά κρασιά, 3 κόκκινα και ένα ροζέ.
Η παραγωγή από τους δύο αμπελώνες που διαθέτει ένα στις Μυκήνες Αργολίδας 20 στρεμμάτων με την ποικιλία Ασύρτικο και ένα 18 στρεμμάτων από το Πανόραμα Αργους με την ποικιλία Malvasia di Concordia Aromatica φτάνει τις 70.000 φυάλες το χρόνο. To 30% της παραγωγής αναφέρει στο ΒΝ ο κος Κορωνιώτης εξάγεται στην Ευρώπη όπως είναι η Γερμανία και Ελβετία, προσθέτοντας μετά από σχετική ερώτηση του ΒΝ ότι οι «ετικέτες στην φυάλη του οίνου αναβαθμίζονται ανάλογα με την νομοθεσία του κάθε κράτους που εισάγει το προϊόν

Πληρότητες

To Τολό σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού τον Ιούνιο είχε πληρότητα 70% ενώ τον Ιούλιο και τον Αύγουστο έφτασε το 100%.
Ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα για τον μήνα Σεπτέμβριο και Οκτώβριο σύμφωνα με τις προκρατήσεις οι οποίες γίνονται κυρίως κατευθείαν είτε μέσω ταξιδιωτικών γραφείων και πολύ λιγότερα μέσω των tour operators καθώς η αγορά για τους μεγάλους πράκτορες είναι μικρή.
Στόχος για το Τολό στα 8.000 καταλύμματα που διαθέτει είναι να προσελκύσει ποιοτικούς επισκέπτες, περισσότερο ταξιδιώτες αντί τουρίστες μέσα από την βελτίωση των υπηρεσιών και του πολύ καλού φαγητού με φυσικά υλικά και παραδοσιακών συνταγών που κρατάει ο προορισμός.

Σχέδια 2022 – 2023

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΒΝ ο κος Παν. Ψυχογιός τονίζει ότι με στόχο το την βελτίωση του επιχειρηματικού μοντέλου του τουρισμού , Οκτώβριο – Νοέμβριο διοργανώνεται έκθεση (Peloponeese Expo σε σημαντικούς τομείς του τουρισμού που στόχο έχει να αναδείξει όλη την αγορά της Πελοποννήσου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο κος Ψυχογιός δεν απέφυγε παρά την μεγάλη προσέλευση τουριστών που είχε ο νομός να τονίζει ότι η ακρίβεια και η ενεργειακή κρίση λειτούργησαν ανασταλτικά για πολλούς επισκέπτες που προγραμμάτιζαν να επισκεφτούν την περιοχή με όλα τα συνεπακόλουθα.

Έλενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης