Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Η μεγάλη σημασία των επαγγελματικών ταξιδίων για τη Γερμανία

Η μεγάλη σημασία των επαγγελματικών ταξιδίων για τη Γερμανία
Tα επαγγελματικά ταξίδια στη Γερμανία διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο

Παρά την πρόοδο των σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας από την αρχή της πανδημίας του κορωνοϊού, τα επαγγελματικά ταξίδια στη Γερμανία διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο.
Αυτό επιβεβαιώνει έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την AirPlus International. Ερωτήθηκαν 110 κορυφαία στελέχη στη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένων CEOs, επικεφαλής οικονομικών και επικεφαλής πωλήσεων.
Σύμφωνα με την έρευνα, η πλειονότητα των ερωτηθέντων (93%) αναμένει ότι τα επαγγελματικά ταξίδια στις δικές τους εταιρείες θα αντικατασταθούν από τηλεδιασκέψεις σε διαφορετικό βαθμό σε σύγκριση με το 2019.
Ωστόσο, οι διευθυντές είναι αρκετά επικριτικοί ως προς αυτό: βλέπουν την έλλειψη των πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεων ως το μεγαλύτερο κίνδυνο (αναφέρεται από το 81%) της εικονικής επικοινωνίας.
Παράλληλα, η έλλειψη ευκαιριών δικτύωσης (46%) και ο κίνδυνος ασφάλειας δεδομένων (45%) αποτελεί για τους περισσότερους σημαντικό μειονέκτημα των διαδικτυακών συναντήσεων.
Για έναν στους τρεις, το κόστος της ψηφιακής υποδομής αποτελεί κίνδυνο, ενώ οι ενεργειακές απαιτήσεις των σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας διαδραματίζουν μάλλον δευτερεύοντα ρόλο (αναφέρεται από το 16% των ερωτηθέντων).
Ο επιχειρηματικός σκοπός της συνάντησης είναι κρίσιμος για να αποφασίσει εάν προτιμά να μείνει στο φορητό υπολογιστή ή να μπει σε αεροπλάνο, τρένο ή αυτοκίνητο.
Όσον αφορά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και σχέσεων, η πλειονότητα των ερωτηθέντων (84%) συμφωνεί ότι οι συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο είναι απαραίτητες.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων προτιμά επίσης προσωπικές συναντήσεις για τους εξής λόγους :

  • Διαπραγματεύσεις (αναφέρεται από το 76%).
  • Περιπτώσεις με συναισθηματικό επικοινωνιακό περιεχόμενο (73%).
  • Συναντήσεις εμπιστευτικού και ευαίσθητου περιεχομένου (71%).
  • Απόκτηση και διατήρηση πελατών.
  • Επισκέψεις σε εμπορικές εκθέσεις και συναντήσεις του κλάδου (70%).
  • Στρατηγικές εσωτερικές συναντήσεις (56%).

Τα επαγγελματικά ταξίδια στη Γερμανία αποτελούν τη βάση για μια λειτουργική επιχειρηματική σχέση. Μετά από περισσότερα από δύο χρόνια εργασίας από το γραφείο στο σπίτι και επικοινωνίας κυρίως εικονικής, οι γερμανικές εταιρείες αδράττουν τώρα την ευκαιρία για να αναπληρώσουν αυτό που έχασαν.
Οι κρατήσεις από Γερμανούς επαγγελματίες ταξιδιώτες αυξάνονται σταθερά από την αρχή του έτους και έφτασαν στο αποκορύφωμά τους τον Μάιο από την αρχή της πανδημίας.
Όσον αφορά στον όγκο τιμολόγησης, η Γερμανία βρισκόταν σχεδόν στα τρία τέταρτα του επιπέδου του Μαΐου του 2019 και σε ορισμένες άλλες αγορές ακόμη και πάνω από το 90%.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης