Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

ACI World: Αυτά είναι τα 4 διεθνή αεροδρόμια με την καλύτερη εμπειρία επιβατών

ACI World: Αυτά είναι τα 4 διεθνή αεροδρόμια με την καλύτερη εμπειρία επιβατών
Η διάκριση απονέμεται σε αεροδρόμια που έχουν κερδίσει πολλά βραβεία σε μια πενταετία τα τελευταία 10 χρόνια

Τα τέσσερα κορυφαία αεροδρόμια στην εμπειρία επιβατών παγκοσμίως για το 2021, αποκαλύπτει το Διεθνές Συμβούλιο Αεροδρομίων (ACI World).
Τα εν λόγω αεροδρόμια εντάχθηκαν στη λίστα αριστείας του ACI World, αναγνωρίζοντας ότι προσφέρουν σταθερά εξαιρετική εμπειρία πελατών, σύμφωνα με τους ταξιδιώτες.
Η διάκριση απονέμεται σε αεροδρόμια που έχουν κερδίσει πολλά βραβεία σε μια πενταετία τα τελευταία 10 χρόνια ως μέρος του προγράμματος Ποιότητα Εξυπηρέτησης Αεροδρομίου (ASQ), του κορυφαίου θεσμού μέτρησης και συγκριτικής αξιολόγησης εμπειρίας πελατών αεροδρομίων στον κόσμο.

ACI World: Αυτά είναι τα 4 διεθνή αεροδρόμια με την καλύτερη εμπειρία επιβατών

  • Διεθνές αεροδρόμιο Sardar Vallabhbhai Patel (Αχμενταμπάντ, Ινδία).
  • Διεθνές αεροδρόμιο Sultan Aji Muhammad Sulaiman Sepinggan Balikpapan (Καλιμαντάν, Ινδονησία).
  • Διεθνές αεροδρόμιο Fiumicino (Ρώμη, Ιταλία).
  • Διεθνές αεροδρόμιο Shanghai Hongqiao (Σαγκάη, Κίνα).

Τα βραβεία ASQ 2021 θα απονεμηθούν σε τελετή κατά την επερχόμενη Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής της ACI Customer Experience τον Σεπτέμβριο στην Κρακοβία, την κορυφαία παγκόσμια εκδήλωση που επικεντρώνεται στην εμπειρία των πελατών του αεροδρομίου.
«Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για αυτά τα πρότυπα για την παγκόσμια βιομηχανία αεροδρομίων, δήλωσε ο Luis Felipe de Oliveira Γενικός Διευθυντής του ACI.
Έχουν αποδείξει με συνέπεια ότι ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουν.
Αυτό γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό καθώς ανακάμπτουμε από την πιο δύσκολη περίοδο στην ιστορία του κλάδου μας.
Η αεροπορία ανακατασκευάζεται και επιδιώκει να κερδίσει πίσω τους ταξιδιώτες.
Τα αεροδρόμια πρέπει να ακούν ενεργά τους πελάτες τους και να υιοθετούν μια στραμμένη προς το μέλλον προσέγγιση στις εξελισσόμενες ανάγκες και προσδοκίες τους. Και το πρόγραμμα ASQ παρέχει μια μοναδική σειρά εργαλείων για να βοηθήσει τα αεροδρόμια να το επιτύχουν αυτό.
Ενώ η πανδημία έχει επιταχύνει την ψηφιοποίηση και την εφαρμογή διαδικασιών χωρίς αφή στα αεροδρόμια, έχει επίσης τονίσει τη σημασία της εμπειρίας από άνθρωπο σε άνθρωπο στην κοινότητα των αεροδρομίων.
Ανυπομονούμε να συζητήσουμε αυτό και περισσότερα στην επερχόμενη Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής για την Εμπειρία Πελατών στην Κρακοβία αυτόν τον Σεπτέμβριο».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης