Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Amadeus: Οι στρατηγικές ανάκαμψης για επαγγελματικά ταξίδια το 2022

Amadeus: Οι στρατηγικές ανάκαμψης για επαγγελματικά ταξίδια το 2022
Η έρευνα εξέτασε τις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες των επαγγελματικών ταξιδιών

Ο αντίκτυπος που είχε η πανδημία στα επαγγελματικά ταξίδια είναι καλά τεκμηριωμένος και οι μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς οδηγούν σε σημαντική αλλαγή στον κλάδο.
H τελευταία έκθεση της Amadeus διερευνά τις ευκαιρίες, τις προκλήσεις και τις στρατηγικές ανάπτυξης που θα διαμορφώσουν το μέλλον των επαγγελματικών ταξιδιών.
Η έρευνα βασίζεται σε γνώσεις από περισσότερα από 250 στελέχη Travel Management Companies (TMC), που συγκεντρώθηκαν μέσω ποσοτικής έρευνας καθώς και συνεντεύξεων σε βάθος.

Η έρευνα εξέτασε τις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες των επαγγελματικών ταξιδιών, με τα αποτελέσματα να δείχνουν:

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 92% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους θέλουν να ενημερώνονται για πληροφορίες για την υγεία και την ασφάλεια στη χώρα που επισκέπτονται, πριν και κατά τη διάρκεια του επαγγελματικού τους ταξιδιού. Το 82% των επαγγελματιών ταξιδιωτών στο APAC αντηχούν παρόμοιο συναίσθημα.
Οι αλλαγές της τελευταίας στιγμής γίνονται όλο και πιο συνηθισμένες. λόγω αλλαγών όπως ακυρώσεις πτήσεων ως αποτέλεσμα νέων περιορισμών καραντίνας ή απαιτήσεων δοκιμών.
Το 50% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δίνουν προτεραιότητα στη διαχείριση διαταραχών για αλλαγές της τελευταίας στιγμής, σε σύγκριση με το 38% των επαγγελματικών ταξιδιωτών της APAC. Αυτό δείχνει ότι καθώς οι ανάγκες των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους εξελίσσονται, το ίδιο συμβαίνει και με τον ρόλο των TMC στη διαχείριση αυτών των διαταραχών.
Το Duty of Care προσδιορίζεται πλέον ως η νούμερο ένα απαίτηση επαγγελματικού ταξιδιού για τους πελάτες – (Παγκόσμια: 65%· APAC: 68%). Η ανάγκη για τις εταιρείες να μειώσουν τον κίνδυνο αναμένεται, καθώς τα TMC διευκολύνουν πλέον περισσότερα από τα αεροπορικά ταξίδια, με τις κρατήσεις σιδηροδρομικών, ξενοδοχείων και αυτοκινήτων.

Όταν ρωτήθηκαν για το μέλλον του κλάδου των επαγγελματικών ταξιδιών, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν:

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 49% των TMC βλέπει μια μετατόπιση από το «μη διαχειριζόμενο» στο «διαχειριζόμενο ταξίδι». Ο αριθμός είναι υψηλότερος για το APAC στο 57%. Καθώς ο προγραμματισμός ενός επαγγελματικού ταξιδιού γίνεται όλο και πιο περίπλοκος με ασκήσεις υλικοτεχνικής υποστήριξης και διαχείρισης κινδύνου, οι εργοδότες θα χρειαστούν βοήθεια όταν πρόκειται για ταξιδιωτικές ρυθμίσεις.
Το 71% των TMC στην APAC ανέφερε τις τεχνολογικές εξελίξεις ως την κορυφαία στρατηγική για την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών, σε σύγκριση με το 63% παγκοσμίως.
Άλλες στρατηγικές ανάκτησης περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση κόστους (Παγκόσμια: 49%· APAC: 63%), όπου τα TMC αυτοματοποιούν εργασίες όπως τα ερωτήματα ρουτίνας στο γραφείο εξυπηρέτησης ή προσφέρουν περισσότερα εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης στους πελάτες, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο στο καθήκον φροντίδας για τους ταξιδιώτες.
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες αναζητούν περισσότερες υπηρεσίες και περιεχόμενο, πράγμα που σημαίνει ότι οι TMC μπορούν να εξετάσουν διάφορες τεχνολογίες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, όπως τη βελτίωση των εφαρμογών για κινητά και των εργαλείων ανταλλαγής μηνυμάτων, των προσφορών εικονικών πληρωμών και των εργαλείων αυτοκρατήσεων με πληρέστερο περιεχόμενο.
Ο Mieke De Schepper, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Asia Pacific, Amadeus, λέει: «Οι TMCs στην Ασία-Ειρηνικό είναι οι πιο αισιόδοξοι ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα ανακάμψουν –κάτι που έχει ήδη συμβεί στην κινεζική εγχώρια αγορά– και θα συνεχίσουν την εντυπωσιακή μακρά τους αναπτυξιακή τροχιά. Αλλά πολλά έχουν αλλάξει και οι APAC TMCs βλέπουν σαφείς ευκαιρίες στον νέο κόσμο των επαγγελματικών ταξιδιών για περαιτέρω βελτίωση σε σχέση με το παρελθόν. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι ένας υψηλός αριθμός που αναμένουν περισσότερες εταιρείες να μεταβούν από τα μη διαχειριζόμενα σε διαχειριζόμενα επαγγελματικά ταξίδια. Αυτό παρέχει μια φανταστική δυνατότητα στα TMC να κερδίσουν περισσότερα έσοδα βοηθώντας τους πελάτες σε αυτόν τον μετασχηματισμό.»

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης