Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

To κλειδί για την «απογείωση» της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

tags :
To κλειδί για την «απογείωση» της ταξιδιωτικής βιομηχανίας
Στη νέα κανονικότητα των ταξιδιών, η υιοθέτηση κανόνων μάρκετινκ στα social media και οι προσδοκίες των καταναλωτών έχουν αυξηθεί σημαντικά

Το αυθεντικό περιεχόμενο μάρκετινγκ αποτελεί το “κλειδί”  για την επιτυχία της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας.
Ιδιαίτερα μάλιστα στη μετά Covid-19 εποχή που η εν λόγω αγορά προσπαθεί να ανακάμψει.
Στη νέα κανονικότητα των ταξιδιών, η υιοθέτηση κανόνων μάρκετινκ στα social media και οι προσδοκίες των καταναλωτών έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Αυτό αναφέρει νέα έκθεση που εκπονήθηκε από την ταξιδιωτική ερευνητική αρχή PhocusWire σε συνεργασία με την TINT.
Τα ταξιδιωτικά brands πρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτήν την ευκαιρία για να θέσουν τα θεμέλια για τη μελλοντική επιτυχία δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ταξιδιώτες.
“Τώρα είναι η ώρα για τα ταξιδιωτικά σήματα να κατανοήσουν πώς έχουν αλλάξει οι προσδοκίες των πελατών. Αυτό δήλωσε ο Sameer Kamat, Διευθύνων Σύμβουλος της TINT.
Ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό να προβάλλουμε την αυθεντικότητα, τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη σε όλα τα κανάλια μάρκετινγκ και επικοινωνίας”.

Τα σημαντικότερα tips για το αυθεντικό περιεχόμενο στα social meida έχουν ως εξής:

Διασφάλιση ασφαλούς, ευέλικτου ταξιδιού

Οι ταξιδιώτες αναζητούν εγγυήσεις ποιότητας, ασφάλειας και ευελιξίας. Πάνω από το 70% των ταξιδιωτών αναμένουν ότι οι πληροφορίες σχετικά με την κράτηση εκ νέου, τις ακυρώσεις και τα πρωτόκολλα καθαρισμού θα είναι άμεσα διαθέσιμες πριν κάνουν κράτηση.

Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη σε σχέση με το περιεχόμενο της επωνυμίας

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από πραγματικούς καταναλωτές και αξιόπιστους παράγοντες επηρεάζει τις ταξιδιωτικές ανησυχίες και τα βοηθήματα κατά τη μετατροπή.

To εμπόριο μέσω των social media

Οι ταξιδιώτες που επηρεάστηκαν από κοινωνικό περιεχόμενο ήταν πιο πιθανό να κάνουν κράτηση μέσω κινητών ή κοινωνικών καναλιών. Πάνω από το 30% των χρηστών κοινωνικών μέσων θα πραγματοποιήσουν τουλάχιστον μία αγορά απευθείας μέσω της κοινωνικής τους πλατφόρμας επιλογής. Οι επωνυμίες με έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στο ψηφιακό μάρκετινγκ θα πρέπει επίσης να επενδύουν στο κοινωνικό εμπόριο και στις κοινωνικές τεχνολογίες.

Η στελέχωση βασίζεται στην υπεράσπιση των εργαζομένων

Η εμπιστοσύνη της μάρκας δεν αφορά μόνο το μάρκετινγκ στο κοινό, αλλά και την επικοινωνία με τους σημερινούς και μελλοντικούς υπαλλήλους. Η υπεράσπιση των εργαζομένων κάνει ένα βήμα έξω από το ανθρώπινο δυναμικό και πλησιάζει στο μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες.

Η εμπιστοσύνη στο ταξιδιωτικό brand μεγάλο trend του Marketing

Το Trendwatching υποδεικνύει έξι κοινωνικές τάσεις που θα επηρεάσουν τον τουρισμό και τους οργανισμούς φιλοξενίας για τα επόμενα τρία χρόνια:

  • Κοινωνικό εμπόριο.
  • Φυσική και ψηφιακή προσβασιμότητα.
  • Υβριδικές εμπειρίες.
  • Βιωσιμότητα.
  • Το νέο Business Travel.
  • Υπερ-εξατομίκευση.
Πηγή: tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης