Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι απαιτήσεις έχει ο Γερμανός ταξιδιώτης από τα ξενοδοχεία

Τι απαιτήσεις έχει ο Γερμανός ταξιδιώτης από τα ξενοδοχεία
Η δυναμική κράτησης ξενοδοχείων στη Γερμανία είχε ξεπεράσει τον παγκόσμιο μέσο όρο στον παγκόσμιο δείκτη -για πρώτη φορά- σε πάνω από 275 ημέρες

Ο Γερμανός ταξιδιώτης έχει σημαντικά περισσότερες απαιτήσεις και υψηλότερες προσδοκίες από τα ξενοδοχεία, σε σχέση με πριν.
Αυτό αποκαλύπτει καινούργια έκθεση του SiteMinder σχετικά με το νέο προφίλ του Γερμανού τουρίστα.

  • Το 94,91% έχει υψηλότερες προσδοκίες από τον πάροχο διαμονής.
  • Το 58,04% σκοπεύει να ταξιδέψει πολύ ή περισσότερο από ό,τι πριν από το Covid, τον επόμενο χρόνο.

Αύξηση στις κρατήσεις Γερμανικών ξενοδοχείων

Η δυναμική κράτησης ξενοδοχείων στη Γερμανία είχε ξεπεράσει τον παγκόσμιο μέσο όρο στον παγκόσμιο δείκτη -για πρώτη φορά- σε πάνω από 275 ημέρες.
Οι κρατήσεις ξενοδοχείων στη Γερμανία αυξήθηκαν ραγδαία τους τελευταίους μήνες.
Από 15,58% την 1η Μαΐου σε 62,61% στις 14 Ιουλίου, όταν πέρασε τον παγκόσμιο μέσο όρο, σε σύγκριση με τις ίδιες χρονικές περιόδους του 2019.
Η άνοδος των κρατήσεων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις καλοκαιρινές κρατήσεις της τελευταίας στιγμής από ντόπιους Γερμανούς ταξιδιώτες.
Αυτό σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάκαμψη του τοπικού τομέα.
Στη Γερμανία ο τομέας φιλοξενίας υποστήριζε 2,4 εκατομμύρια θέσεις εργασίας πριν από την πανδημία.
Σύμφωνα με την “Αλλαγή Αναφοράς Ταξιδιωτών 2021” του SiteMinder τα ευρήματα αποδεικνύουν επίσης και την ανάγκη των ντόπιων ξενοδόχων να εργάζονται πιο έξυπνα. Με στόχο να ανταποκριθούν στα αυξημένα πρότυπα των πελατών τους.

Ποιοι ξενοδόχοι θα βγουν κερδισμένοι

“Τώρα είναι μια κρίσιμη στιγμή για τους ξενοδόχους να αυξήσουν την προσφορά τους. Και να πετύχουν υψηλότερο όγκο κρατήσεων, λέει ο Κλέμενς Φίσερ, Περιφερειακός Διευθυντής DACH & EMEA στο SiteMinder.
Σκεπτόμενοι τη μελλοντική κατάσταση της επιχείρησης τους, οι ξενοδόχοι πρέπει να λάβουν υπόψη την πλήρη εμπειρία των πελατών τους.
Από το πρώτο σημείο επαφής με το ξενοδοχείο τους, έως το τελευταίο. Πόσο απρόσκοπτο είναι να κάνουν κράτηση μέσω της ιστοσελίδας; Πώς κάνουν check in; Πώς πληρώνουν;
Και, το πιο σημαντικό, πόσο εύκολο είναι να προτείνουν το ξενοδοχείο στην οικογένεια και τους φίλους τους, αφού φύγουν.
Οι ξενοδόχοι που βασίζονται στην τεχνολογία για να βοηθήσουν στην απάντηση αυτών των ερωτήσεων, είναι εκείνοι που τελικά θα ανταμειφθούν σε αυτήν την περίοδο ανάκαμψης και μετά”.
Θετικό για τους Γερμανούς ξενοδόχους είναι ότι οι ταξιδιώτες υποστηρίζουν πως τα προσωπικά τους δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιούνται για την καλύτερη διαμονή τους.
Κάτι που παρέχει μια επιπλέον ευκαιρία στους ξενοδόχους να πληρούν το νέο επίπεδο προτύπων.
Πάνω από τα τέσσερα πέμπτα των Γερμανών (81,91%) δεν αντιτίθενται στο να χρησιμοποιηθούν τα προσωπικά τους δεδομένα για να βελτιώσουν την διαμονή τους.
Όπως υπογραμμίζει ο Κλέμενς Φίσερ “όλο και περισσότερο, βλέπουμε τη σημασία των εξατομικευμένων επικοινωνιών και εμπειριών ως τρόπο δημιουργίας πίστης στους πελάτες των ξενοδοχείων.
Η δυναμική των κρατήσεων ξενοδοχείων αυξάνεται τοπικά. Και οι επιχειρήσεις που έχουν κάνει ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες τους και να αναλύουν τα προσωπικά τους δεδομένα, για να αποκτήσουν ενεργές πληροφορίες, θα κερδίσουν περισσότερα.
Η τεχνολογία είναι μια επένδυση που θα αποφέρει μερίσματα”.

Τι αναζητούν οι Βρετανοί και Ισπανοί ταξιδιώτες

Τα αποτελέσματα αντανακλούν σε μεγάλο βαθμό εκείνα των ταξιδιωτών από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία.
Το 96,74% και το 98,15% αντίστοιχα έχουν υψηλότερες προσδοκίες από τον πάροχο διαμονής τους, σε σύγκριση με πριν από την πανδημία.
Βρετανοί και Ισπανοί σε ποσοστό 60,86% και το 69,64% αντίστοιχα, σχεδιάζουν επίσης να ταξιδέψουν πολύ περισσότερο από ό,τι πριν από το Covid, τον επόμενο χρόνο.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης