Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι πρέπει να κάνουν οι ξενοδόχοι για να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις

Τι πρέπει να κάνουν οι ξενοδόχοι για να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις
Με τον όγκο των ταξιδιών να μειώνεται σημαντικά, οι ξενοδόχοι γνωρίζουν ότι είναι πιο σημαντικό από ποτέ να κατανοήσουν ποιες στρατηγικές διανομής οδηγούν τις κρατήσεις

Τα τελευταία πέντε χρόνια το μερίδιο των κρατήσεων που πραγματοποιούνται μέσω OTA μειώθηκε 11 ποσοστιαίες μονάδες στην Ευρώπη και 14 μονάδες στην Ασία (εκτός από την ηπειρωτική Κίνα).
Αντίθετα, οι άμεσες κρατήσεις ξενοδοχείων στον ιστότοπο αυξάνονται τα τελευταία χρόνια τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ασία. Και έχουν αυξηθεί από την αρχή της πανδημίας.
Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία της έκθεσης της D-Edge, με δεδομένα έως τον Μάιο του 2021 από 3.442 πελάτες της στην Ευρώπη και 438 στην Ασία.

Τι πρέπει να κάνουν οι ξενοδόχοι

Με τον όγκο των ταξιδιών να μειώνεται σημαντικά και να μειώνονται οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ, οι ξενοδόχοι γνωρίζουν ότι είναι πιο σημαντικό από ποτέ να κατανοήσουν ποιες στρατηγικές διανομής οδηγούν τις κρατήσεις.
Ο επικεφαλής της ψηφιακής υπηρεσίας D-Edge Ζαν-Λούι Μπος συμβουλεύει τους ξενοδόχους να βεβαιωθούν ότι:

  • Οι ιστότοποι τους έχουν καλή απόδοση.
  • Χρησιμοποιούν στρατηγικές τιμολόγησης που κάνουν τις άμεσες κρατήσεις ελκυστικές για τους καταναλωτές.

Η εμπειρία του χρήστη στα κινητά είναι επίσης πιο σημαντική από ποτέ. Η D-Edge αναφέρει αύξηση 30-40% στις απευθείας κρατήσεις σε κινητές συσκευές από την αρχή της πανδημίας.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης