Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πόσα χάνουν από την πανδημία οι κορυφαίες μάρκες ξενοδοχείων στον κόσμο

Πόσα χάνουν από την πανδημία οι κορυφαίες μάρκες ξενοδοχείων στον κόσμο
Η συνολική αξία των κορυφαίων 50 κορυφαίων εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων έχει μειωθεί κατά 33% σε ετήσια βάση

Καθώς οι περιορισμοί στα ταξίδια δεν έχουν αρθεί οριστικά, ο τομέας της φιλοξενίας έχει φτάσει σχεδόν σε ακινησία. Τόσο από τα ταξίδια αναψυχής, όσο και από τα εταιρικά.
Ως αποτέλεσμα, η συνολική αξία των κορυφαίων 50 κορυφαίων εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων έχει μειωθεί κατά 33% σε ετήσια βάση.
Από 70,2 δις δολάρια το 2020 σε 47,4 δις δολάρια το 2021, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Brand Finance Hotels 50 2021.
“Ωστόσο, ο τομέας είναι ανθεκτικός, επισημαίνει ο Σάβιο ντε Σούζα, Διευθυντής Αποτίμησης στο Brand Finance.
Καθώς ο κόσμος αρχίζει να ανοίγει ξανά, βλέπουμε ήδη μια ισχυρή βελτίωση στις κρατήσεις και τα επίπεδα πληρότητας σε όλους τους τομείς.
Αυτό δείχνει τη δύναμη των εμπορικών σημάτων παρά την αναταραχή του περασμένου έτους”.


Η Hilton διατηρεί την κορυφαία θέση

Η Hilton είναι στην κορυφή στις μάρκες ξενοδοχείων στον κόσμο, παρά την πτώση της αξίας της 30% στα 7,6 δις δολάρια.
Η ξενοδοχειακή αλυσίδα συνεχίζει την αναπτυξιακή της στρατηγική, ανακοινώνοντας άλλα 17.400 δωμάτια που βρίσκονται σε εξέλιξη. Στο σύνολο έχει περισσότερα από 400.000 νέα δωμάτια που σχεδιάστηκαν – αύξηση 8% στις το προηγούμενο έτος.
Η μάρκα διαθέτει επίσης το πιο πολύτιμο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων. Με τα επτά εμπορικά σήματα στην κατάταξη φτάνοντας συνολικά την αξία της επωνυμίας στα 13,8 δις δολάρια.
Ο αντίπαλος της Hilton η Marriott (60% στα 2,4 δις δολάρια), έχει πέσει στην 5η θέση από τη 2η θέση, αφού έχασε πάνω από το μισό της αξίας της.
Πέρυσι, τα παγκόσμια διαθέσιμα έσοδα της μάρκας ανά δωμάτιο μειώθηκαν κατά 60% από το 2019 και η παγκόσμια πληρότητα ήταν μόλις 36% για το έτος.


H Hyatt στη 2η θέση

Η Hyatt ανεβάζει την τάση του κλάδου ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα. Είναι μία από τις δύο μάρκες στην κατάταξη που καταγράφει την αύξηση της αξίας της, στο + 4% στα 4,7 δις δολάρια.
Παρά την πανδημία που επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της, η αύξηση των καθαρών δωματίων της Hyatt ήταν δυναμική. Άνοιξε 72 ξενοδοχεία και εισήλθε σε 27 νέες αγορές.
Επιπλέον, η μάρκα συνέχισε να εκτελεί νέες υπογραφές για να διατηρήσει τον αγωγό της. Αυτές αντιπροσωπεύουν πάνω από 40% αύξηση των υπαρχόντων δωματίων ξενοδοχείων στο μέλλον.

Οι 10 κορυφαίες μάρκες ξενοδοχείων


Η πιο ανθεκτική ξενοδοχειακή μάρκα στον τομέα

Εκτός από τη μέτρηση της συνολικής αξίας της μάρκας, το Brand Finance αξιολογεί επίσης τη σχετική ισχύ των επωνυμιών. Με βάση παράγοντες όπως οι επενδύσεις μάρκετινγκ, η εξοικείωση των πελατών, η ικανοποίηση του προσωπικού και η εταιρική φήμη.Σύμφωνα με αυτά τα κριτήρια, το Taj (αξία επωνυμίας 296 εκατομμύρια δολάρια) είναι η ισχυρότερη ξενοδοχειακή μάρκα στον κόσμο.
Με βαθμολογία δείκτη αντοχής μάρκας (BSI) 89,3 στα 100 και αντίστοιχη βαθμολογία ισχύος AAA.Γνωστή για την παγκόσμια εξυπηρέτηση πελατών της, η πολυτελής αλυσίδα ξενοδοχείων βαθμολογείται πολύ καλά στο Global Brand Equity Monitor για λόγους προσοχής, εξοικείωσης, προτάσεων και φήμης, ιδίως σε όλη την εγχώρια αγορά της Ινδίας.

Τα 5 πιο ανθεκτικά σήματα φιλοξενίας


Οι 10 πιο πολύτιμες μάρκες στην ευρύτερη βιομηχανία αναψυχής και τουρισμού

H Brand Finance κατατάσσεται επίσης στις κορυφαίες 10 πιο πολύτιμες μάρκες στην ευρύτερη βιομηχανία αναψυχής και τουρισμού.
Φέτος, η συνολική αξία των 10 πιο πολύτιμων εμπορικών σημάτων αναψυχής και τουρισμού στον κόσμο μειώθηκε κατά 40%.
Η Βooking.com σημείωσε απώλεια αξίας 19% στα 8,3 δις δολάρια. Ξεπέρασε την Airbnb (κάτω από 67% σε 3,4 δις δολάρια) και το Trip.com Group (κάτω από 38% σε 3,5 δις δολάρια). Και είναι η πιο πολύτιμη τουριστική μάρκα αναψυχής στον κόσμο.
Η Airbnb, μείωσε το ένα τέταρτο του εργατικού δυναμικού της πέρυσι. Και αναγκάστηκε να μειώσει τις νέες πρωτοβουλίες που είχε στο στάδιο της προετοιμασίας, συμπεριλαμβανομένων των πολυτελών θέρετρων και των πτήσεων.
Η Happy Valley (κάτω από 37% σε 1,2 δις δολάρια) είναι η ισχυρότερη μάρκα του κλάδου, με βαθμολογία BSI 84,1 στα 100 και αντίστοιχη βαθμολογία αντοχής μάρκας AAA.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης