Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς θα βελτιώσετε τις τουριστικές εμπειρίες εν μέσω πανδημίας

Πώς θα βελτιώσετε τις τουριστικές εμπειρίες εν μέσω πανδημίας
Οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να βρουν καινοτόμους τρόπους για να επιβιώσουν

Από την άνοιξη του 2020, ο τουρισμός έχει αλλάξει σημαντικά σε όλο τον κόσμο. Οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να βρουν καινοτόμους τρόπους. Όχι μόνο για να επιβιώσουν στις ταξιδιωτικές απαγορεύσεις εν μέσω πανδημίας, αλλά και για να βελτιώσουν τις τουριστικές εμπειρίες.
Η Τουριστική Αναθεώρηση παρουσιάζει 5 τρόπους για να βελτιώσετε τις τουριστικές εμπειρίες εν μέσω πανδημίας. Σε αυτούς θα πρέπει να επικεντρωθούν οι επιχειρήσεις για να ενισχύσουν την πελατειακή τους βάση.
Καθώς και να προσαρμόσουν την προσφορά τους στη ζήτηση του σημερινού ταξιδιώτη με γνώμονα την υγεία.

5 κορυφαίοι τρόποι βελτίωσης τουριστικών εμπειριών σε ώρες πανδημίας

  • Ασφάλεια της υγείας

Είναι σημαντικό να εφαρμοστούν όλα τα υγειονομικά μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.
Οι πληροφορίες στους προορισμούς πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένες για την εξέλιξη των υγειονομικών μέτρων.
Οι οδηγίες να εφαρμόζονται γρήγορα και να διασφαλίζεται πώς τηρούνται παντού και όλη την ώρα.

  • Σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες

Στην περίοδο της πανδημίας, οι παραθεριστές έχουν απορίες. Αυτές πρέπει να απαντηθούν γρήγορα και να τους καθησυχάσουν.
Οι επαγγελματίες του τουρισμού δείχνουν με αυτό τον τρόπο ενσυναίσθηση και άμεση αντίδραση, δημιουργώντας σχέση εμπιστοσύνης με τους ταξιδιώτες.

  • Ψηφιακός Μετασχηματισμός

Για να αντιμετωπίσουν την κρίση οι επαγγελματίες του τουρισμού υιοθέτησαν τεχνολογικά εργαλεία.
Διευκόλυναν την εμπειρία των πελατών, με λύσεις “χωρίς επαφή”. Αυτές επέτρεψαν παράλληλα και την ενίσχυση της απόδοσης της εταιρείας όσον αφορά τη συλλογή δεδομένων. Καθώς και την ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των τουριστικών εμπειριών.

  • Αποτελεσματική προσφορά

Η κρίση υγείας είναι μια ευκαιρία για τον τουριστικό τομέα να προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες και συμπεριφορές των καταναλωτών.
Θα πρέπει να επανεξετάσει την προσφορά και την εμπειρία των πελατών.

  • Υπεύθυνη κατανάλωση

Οι τουρίστες ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για την αειφόρο ανάπτυξη. Και επιθυμούν ταξίδια σύμφωνα με αξίες με βάση μέτρα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ).
Όπως η παρουσία οικολογικών σημάτων, η δυνατότητα κατανάλωσης τοπικών προϊόντων καθώς και η ευημερία των εργαζομένων και των κοινοτήτων.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης