Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως θέλουν να επικοινωνούν οι καταναλωτές με τα ταξιδιωτικά brands

Πως θέλουν να επικοινωνούν οι καταναλωτές με τα ταξιδιωτικά brands
Η πλειοψηφία των καταναλωτών προτιμά τα μηνύματα από τις τηλεφωνικές κλήσεις
Ποσοστό 73% των καταναλωτών προτιμούν τα μηνύματα από τις τηλεφωνικές κλήσεις όταν επικοινωνούν με αεροπορικές εταιρείες ή ξενοδοχεία.
Αυτό προκύπτει από έρευνα σε 2.000 Αμερικανούς της LivePerson Inc. και διεξήχθη από την OnePoll.
Μάλιστα στις ηλικίες μεταξύ 18 έως 23 ετών, ο αριθμός φτάνει το επιβλητικό 90%.
Οι επιλογές ανταλλαγής μηνυμάτων θεωρούνται μια βολική, προτιμώμενη μέθοδος επικοινωνίας για τους ταξιδιώτες.
Στα μηνύματα συμπεριλαμβάνονται τα SMS, WhatsApp, Apple Business Chat, Facebook Messenger, ιστότοποι και εφαρμογές των ταξιδιωτικών brands.
Το 71% αισθάνεται άνετα, καθώς η αεροπορική εταιρεία, το ξενοδοχείο ή η ταξιδιωτική εταιρεία τους επικοινωνούν απευθείας και στέλνοντας μηνύματα.
Ειδικά εάν τους προσφέρονται προσφορές ή αναβαθμίσεις.
Αυτός ο αριθμός αυξάνεται στο 80% μεταξύ των ατόμων ηλικίας 18 έως 23 ετών
* Το 66% θα ήθελε να έχει στις τηλεφωνικές του επαφές την αεροπορική εταιρεία του, το ξενοδοχείο ή την ταξιδιωτική εταιρεία του. * * Για τους καταναλωτές 18-23 ετών το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 81%.
* Το 58% θα ήθελε να έχει απευθείας γραμμή προς την αεροπορική εταιρεία, το ξενοδοχείο ή την ταξιδιωτική εταιρεία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για τους 18 έως 23 το ποσοστό αγγίζει το 68%.
* Το 66% θα ήθελε την επιλογή να στείλει μήνυμα όταν επισκέπτεται τον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας, του ξενοδοχείου ή της ταξιδιωτικής εταιρείας του. Για τους 18-23 το ποσοστό είναι στο 76%.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης