Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Χρήστος Τσιρογιάννης, δήμαρχος Αρταίων: Τα τελευταία χρόνια υπάρχει τουριστική άνοδος στην Άρτα

tags :
Χρήστος Τσιρογιάννης, δήμαρχος Αρταίων: Τα τελευταία χρόνια υπάρχει τουριστική άνοδος στην Άρτα

Σε όλη την περίοδο της πανδημίας, η Άρτα ήταν μια περιοχή που είχε πολύ χαμηλά κρούσματα

Για την ενίσχυση της τουριστικής ταυτότητας της Άρτας, καθώς και για τη γαστρονομία της περιοχής μιλά σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9 ο Χρήστος Τσιρογιάννης, δήμαρχος Αρταίων.
«Έχει πάρα πολύ κόσμο η Άρτα τα τελευταία χρόνια. Το Πάσχα αναζητείται προορισμός στην επαρχία από τα μεγάλα αστικά κέντρα. Οι μεγάλοι οδικοί άξονες, η Ιόνια οδός και η Εγνατία, έχουν βοηθήσει πάρα πολύ γιατί η Άρτα είναι ακριβώς στη μέση, τρεις ώρες από Αθήνα, τρεις ώρες από Θεσσαλονίκη. Κι επειδή είναι μια υπό εξερεύνηση περιοχή, μια παρθένα περιοχή με την έννοια ότι ένας ταξιδιώτης αναζητεί συνεχώς καινούργια μέρη να ταξιδεύει, τα τελευταία χρόνια πραγματικά υπάρχει μια τουριστική άνοδος», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο Χρήστος Τσιρογιάννης.
«Ως περιοχή εμείς έχουμε μια ιδιαίτερη γαστρονομία και αυτό θέλουμε να το αναδείξουμε και τα τελευταία χρόνια μαζί με τα καταστήματα εστίασης προσπαθούμε να αναδείξουμε και να βάλει κάποιος ένα τοπικό πιάτο στην ταβέρνα του», υπογραμμίζει ο δήμαρχος Αρταίων.
«Σε όλη την περίοδο της πανδημίας, ήμασταν μια περιοχή που είχε πολύ χαμηλά κρούσματα και τώρα τελευταία είμαστε η περιοχή με τα χαμηλότερα κρούσματα στην Ελλάδα. Οι ταξιδιώτες ψάχνουν προορισμούς που να νιώθουν ασφαλείς, οπότε κερδίζουμε ένα στοίχημα και κάποιοι άνθρωποι επιλέγουν την Άρτα γιατί τη θεωρούν ασφαλή προορισμό», προσθέτει.
«Οι περισσότερες επενδύσεις στην περιοχή γίνονται στον πρωτογενή τομέα. Υπάρχουν και συσκευαστήρια στην περιοχή και μονάδες γύρω από τον αγροτικό τομέα. Κι αυτό είναι καλό γιατί υπάρχει και το Πανεπιστήμιο εδώ στην Άρτα, η Σχολή Γεωπονίας, που βοηθά στη συνέργεια και στην εξωστρέφεια του τμήματος με τις επιχειρήσεις και αντίστροφα. Το δυνατό μας όπλο είναι ο πρωτογενής τομέας και η ανάδειξη του αρχαιολογικού και βυζαντινού μας πολιτισμού», καταλήγει ο Χρήστος Τσιρογιάννης.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης