Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι ανάπτυξης της Booking Holdings, για το 2021

tags :
Ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι ανάπτυξης της Booking Holdings, για το 2021

Η ολοκληρωμένη πλατφόρμα πληρωμών στο Booking.com παρέχει επιλογές πληρωμής που προτιμούν τόσο οι ταξιδιώτες όσο και οι συνεργάτες προμηθευτών

Με τον ρυθμό της ανάκαμψης να είναι ακόμα αβέβαιος λόγω των νέων περιπτώσεων COVID-19, των περιορισμών στα σύνορα και της άνισης διανομής εμβολίων, η Booking Holdings επαναπροσδιορίζει τους στόχους της.
Και το 2021 επικεντρώνεται σε αυτό “που μπορεί να ελέγξει”, όπως είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Γκλεν Φέγκολ “καθοδηγούμενη από τρεις προτεραιότητες”.
* Την επέκταση της πλατφόρμας πληρωμής στο Booking.com
* Την οικοδόμηση των συνδεδεμένων δυνατοτήτων ταξιδιού.
* Το αυξανόμενο μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ.

Η επέκταση της πλατφόρμας πληρωμής στο Booking.com

Η ολοκληρωμένη πλατφόρμα πληρωμών στο Booking.com παρέχει επιλογές πληρωμής που προτιμούν τόσο οι ταξιδιώτες όσο και οι συνεργάτες προμηθευτών σε ξενοδοχεία, εναλλακτικά καταλύματα, αυτοκίνητα, πτήσεις και αξιοθέατα.
“Είναι στρατηγικά σημαντικό καθώς αυτό μας επιτρέπει δυνατότητες εμπορευμάτων στις οποίες δεν είχαμε πρόσβαση ιστορικά στο Booking.com, τονίζει ο Γκλεν Φέγκολ κατά την διάρκεια παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων 2020 της εταιρείας σε αναλυτές.
Αυτά τα εμπορεύματα θα τα χρησιμοποιήσουμε επιλεκτικά στο μέλλον για να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη.
Επιπλέον, αυτή η πλατφόρμα πληρωμών είναι θεμελιώδης για την ενεργοποίηση της στρατηγικής μας για τα συνδεδεμένα ταξίδια.
Συνεχίζουμε να σημειώνουμε πρόοδο στην επέκταση της πλατφόρμας πληρωμής με περίπου το 22% των ακαθάριστων κρατήσεων της Booking.com το 2020 να υποβάλλονται σε επεξεργασία στην πλατφόρμα.
Αυξήθηκε από περίπου 15% το 2019 και ήταν λιγότερο από 4% το 2017, οπότε αυτή είναι μια σημαντική αλλαγή στη μεγάλη μας επιχείρηση”.

Το συνδεδεμένο ταξίδι

Το όραμα του συνδεδεμένου ταξιδιού της Booking Holdings είναι μια προσφορά πολλαπλών προϊόντων.
Όπως καταλύματα, πτήσεις, επίγειες μεταφορές και αξιοθέατα και φαγητό. Αυτά θα συνδέονται με το απρόσκοπτο δίκτυο πληρωμών και θα υποστηρίζονται από εξατομικευμένη νοημοσύνη. Με στόχο να παρέχει στον χρήστη μια εμπειρία χωρίς τριβές. Από την αρχική κράτηση και όλα τα στάδια του ταξιδιού.
“Βασιζόμαστε σε αυτό το όραμα, επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Booking Holdings.
Πιστεύουμε ότι το συνδεδεμένο ταξίδι θα αυξήσει την αφοσίωση και τη συχνότητα. Και θα ενισχύσει την ανάπτυξη της επιχείρησης διαμονής μας, μέσω πρόσθετων ευκαιριών απόκτησης πελατών και εμπορευμάτων”.

Η ανάπτυξη ενός ισχυρού προϊόντος πτήσης στο Booking.com

Η ανάπτυξη ενός ισχυρού προϊόντος πτήσης στο Booking.com παραμένει ένα σημαντικό στρατηγικό στοιχείο του συνδεδεμένου ταξιδιού.
“Αυτό, λέει ο επικεφαλής της εταιρείας, θα μας δώσει μεταξύ άλλων την ευκαιρία να κάνουμε cross-selling τα καταλύματα μας και άλλα προϊόντα στους χρήστες”.
Όπως υπογραμμίζει “τα επόμενα χρόνια, οι πτήσεις θα αντιπροσωπεύουν έναν αυξανόμενο συνδυασμό της συνολικής επιχείρησης μας, που θα βοηθήσει στην αύξηση των εσόδων”.

Αυξανόμενο μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ

Η αύξηση του μεριδίου στην αμερικανική ταξιδιωτική αγορά παραμένει βασικός στρατηγικός στόχος για την Booking Holdings.
Οι ΗΠΑ είναι μία από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές αγορές στον κόσμο. Και η Booking Holdings θα αυξήσει την ανταγωνιστικότητα της στην αγορά της, προσφέροντας μεγάλη αξία στους πελάτες.
Θα βελτιώσει την πλατφόρμα πληρωμών, αυξάνοντας τη συνολική ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για το Booking.com μέσω του μάρκετινγκ και της επέκτασης της εναλλακτικής προσφοράς καταλύματος.

Οι απώλειες του 2020

Οι διανυκτερεύσεις στα δωμάτια μειώθηκαν σχεδόν 58% – από 844 εκατομμύρια το προηγούμενο έτος – και το προσαρμοσμένο EBITDA μειώθηκε κατά 85%.
Οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση σε 355 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις δωματίων μέσω των πλατφορμών της Booking Holdings το 2020.
Οι ακαθάριστες ταξιδιωτικές κρατήσεις για το 2020 εκτιμήθηκαν σε 35,4 δις δολάρια, μείωση 63% σε σύγκριση με το 2019.
Και τα συνολικά έσοδα το 2020 ήταν 6,8 δις δολάρια, μείωση 55% από το προηγούμενο έτος.
Για ολόκληρο το έτος, τα έξοδα μάρκετινγκ ανήλθαν σε 2,2 δις δολάρια, από 5 δις το 2019.
Η εταιρεία μείωσε το προσωπικό της κατά περίπου 23% το 2020. Με αποτέλεσμα μια ετήσια εξοικονόμηση κόστους περίπου 370 εκατομμυρίων δολαρίων σε έξοδα προσωπικού.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης