Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Κυριακούλης: Άνοιγμα στην Ποντοπόρο Ναυτιλία με απόκτηση πλοίου – Ενισχύουν τα αδέλφια Τζώρτζη τη δραστηριότητα της εταιρείας

Κυριακούλης: Άνοιγμα στην Ποντοπόρο Ναυτιλία με απόκτηση πλοίου – Ενισχύουν τα αδέλφια Τζώρτζη τη δραστηριότητα της εταιρείας
Με τα κεφάλαια του δανείου που χορηγήθηκε θα γίνει μέρος της χρηματοδότησης της εξαγοράς
Σχετικά Άρθρα
Αν και δεν έχουν συμπληρωθεί καλά-καλά δύο μήνες από την είσοδο των αδελφών Τζώρτζη στο μετοχικό κεφάλαιο της Κυριακούλης, φαίνεται πως υπάρχουν μεγαλόπνοα σχέδια και μάλιστα κύκλοι προσκείμενοι στο περιβάλλον τους λένε ότι τα όνειρά τους απλώνονται στις 5 θάλασσες.
Άμεσα αναμένεται να ανακοινωθεί απόκτηση πλοίου μεταφοράς φορτίου που θα ενισχύσει την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας.
Υπενθυμίζεται πως στις 12 Μαΐου είχε ανακοινωθεί η απόκτηση ποσοστού στην Κυριακούλης μέσω της εταιρείας Tor Indigo, η οποία ελέγχεται από τον Ρήγα και τον Παναγιώτη Τζώρτζη.
Στις 11 Ιουνίου είχε ανακοινωθεί η αλλαγή στη σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου και στις 10 Ιουλίου έγινε η γενική συνέλευση, στην οποία η νέα διοίκηση έστειλε αισιόδοξο μήνυμα, βοηθώντας μάλιστα τη μετοχή στο ταμπλό του Χ.Α.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΒΝ, αναμένεται άμεσα να ανακοινωθεί η είσοδος της εταιρείας στην Ποντοπόρο Ναυτιλία με την απόκτηση πλοίου μεταφοράς φορτίου.

Αναφορικά με τη νέα διοίκηση, πρόεδρος έχει αναλάβει ο Γιώργος Κουτσός και αντιπρόεδρος Ιωάννης Μουζάκης.
Ο κ.Κουτσός έχει διατελέσει αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, εταίρος της Deloitte, director επενδυτικής τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας, σύμβουλος στη Boston Consulting Group και ιδρυτικό στέλεχος ενός τραπεζικού start-up υποστηριζόμενου από private equity. Είναι πτυχιούχος Χημικός Μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και κάτοχος MSc in Advanced Chemical Engineering καθώς και MBA από το Imperial College του Λονδίνου».

Το δάνειο

Υπενθυμίζεται πως έχει ανακοινωθεί λήψη δανείου ύψους 6,5 εκατ. ευρώ προκειμένου να ενισχυθεί το κεφάλαιο κίνησης αλλά και να υπάρξει η απαραίτητη ρευστότητα στην εταιρεία για τις επόμενες κινήσεις της.
Με αυτά τα κεφάλαια θα γίνει μέρος της χρηματοδότησης της αγοράς του πλοίου.
Το δάνειο αυτό έχει διάρκεια ενός έτους, έχει επιτόκιο 4% και έχει χορηγηθεί από το συνδεδεμένο μέρος DE.AL Deutsche Aluminium.

H πορεία της μετοχής και τα μεγέθη

Για αρκετά χρόνια η μετοχή είχε καθηλωθεί σε «χαμηλές πτήσεις» και γύρω από το 1 ευρώ. Κάποιες φορές είχε δοκιμάσει τιμές πάνω από τα 1,50 ευρώ, αλλά γύριζε ξανά χαμηλότερα. Πριν τρεις μήνες είχε υποχωρήσει στα 0,80 ευρώ, αλλά τώρα είναι πολύ κοντά στη διάσπαση των προηγούμενων υψηλών. Πριν την πανδημία ήταν πάνω από τα 2 ευρώ.
Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, τα αποτελέσματα που δημοσιεύει εμφανίζουν ζημίες και σημαντικές απομειώσεις απαιτήσεων. Στη χρήση 2024 είχε εμφανίσει τζίρο 40,9 εκατ. ευρώ και ζημία μετά από φόρους 2,15 εκατ. ευρώ. Ανάλογα μεγέθη είχε και στη χρήση 2023. Λόγω των ζημιών των τελευταίων ετών τα ίδια κεφάλαια είχαν υποχωρήσει στα 5,7 εκατ. ευρώ.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης