Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Κυριακόπουλος (Μοτοδυναμική): Συνέχιση της ανάπτυξης με αύξηση των μεριδίων – Τα σχέδια για το 2024

Κυριακόπουλος (Μοτοδυναμική): Συνέχιση της ανάπτυξης με αύξηση των μεριδίων – Τα σχέδια για το 2024
Σε ερώτηση του ΒΝ για το κεφάλαιο κίνησης, το οποίο και το 2023 ήταν αρνητικό, απάντησε πως φέτος θα είναι θετικό και πως η διοικητική ομάδα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά
Σχετικά Άρθρα
Σε συνέχιση της ανάπτυξης και σε αύξηση των μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται στοχεύει η Μοτοδυναμική, προσθέτοντας νέα σημεία πώλησης για τη Sixt, αλλά και επεκτείνοντας τη δραστηριότητα εκεί που έχει κενά τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό για τη Yamaha.
Η διοίκηση κατά την ενημέρωση των αναλυτών για τα αποτελέσματα 2023, ανέφερε πως πέτυχε ρεκόρ σε όλες τις κατηγορίες και πως με την εξαγορά της μειοψηφίας της Lion Rental βελτίωσε και τα καθαρά κέρδη.
Από την άλλη η εξαγορά επηρέασε τα ίδια κεφάλαια, γι΄αυτό και παρά την υψηλή κερδοφορία δεν κατέγραψαν βελτίωση.
Το μισό growth των κερδών προήλθε από την εξαγορά είπε ο κ.Πάρης Κυριακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου.
Σε ερώτηση του ΒΝ για το κεφάλαιο κίνησης, το οποίο και το 2023 ήταν αρνητικό, απάντησε πως φέτος θα είναι θετικό και πως η διοικητική ομάδα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά καθώς για πολλά χρόνια ήταν αρνητικό και σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα από αυτά του 2023 και έχει καταφέρει να πετύχει ισορροπία μεταξύ των κεφαλαίων και των προϊόντων που πρέπει ως εμπορική εταιρεία να έχει σε επάρκεια.
Ο κ.Κυριακόπουλος ανέφερε πως εξετάζει ο όμιλος να προσθέσει και νέες κατηγορίες προϊόντων στο πορτοφόλιό του αρκεί όμως να ταιριάζουν στη φιλοσοφία και στο DNA του.
Υπάρχουν πολλοί νέοι παίκτες στο χώρο της ηλεκτροκίνησης και θα ήθελε κάποια τέτοια μάρκα αυτοκινήτου, είτε κινέζικη, είτε κάποια άλλη, χωρίς όμως να έχει κάτι να ανακοινώσει.
Για φέτος σχεδιάζει άνοιγμα ενός καταστήματος Yamaha σε Βουλγαρία και Ρουμανία, ενώ θέλει να ανοίξει και στη Θεσσαλονίκη και την Ανατολική Αττική.
Το 2023 έγιναν επενδύσεις και στην τεχνολογία ενώ ανακατασκευάστηκε το κατάστημα στη Γλυφάδα της Porsche το οποία παρά τους 4 μήνες ανακαίνισης δεν επηρέασε τις πωλήσεις αρνητικά και μέχρι τώρα η λειτουργία του είναι εξαιρετική.
Η Sixt αν και βλέπει πίεση περιθωρίων και φέτος λόγω ανταγωνισμού και αυξημένου στόλου από όλους τους παίκτες, η κερδοφορία θα είναι καλή.
Το ίδιο αναμένει και από την Porsche, όπου το καινούριο ηλεκτρικό μοντέλο (Macan) και το νέο καγιέν θα έχουν επιτυχία. Μάλιστα για το ηλεκτρικό ανέφερε πως έχει ήδη παραγγελίες χωρίς οι πελάτες να το έχουν δει από κοντά γιατί δεν έχει έρθει.
Ο όμιλος κατάφερε από το 2019 να πενταπλασιάσει την κερδοφορία του να έχει απόδοση 31% στα επενδυμένα κεφάλαια και να αυξήσει 33% το μέρισμα.
Επιπλέον η σχέση καθαρού δανεισμού προς EBITDA είναι στις 0,90 ευρώ.
Για το δανεισμό η διοίκηση ανέφερε πως γίνονται προσπάθειες βελτίωσης των επιτοκίων δανεισμού (το κόστος το 2023 διπλασιάστηκε και το μέσο επιτόκιο ήταν 6,4%), κάτι που αναμένεται να γίνει από την μείωση των επιτοκίων αλλά και από το γεγονός πως όσο μεγαλώνει ο όμιλος οι τράπεζες δίνουν καλύτερους όρους.
Ο κ.Κυριακόπουλος απέφυγε να δώσει εκτιμήσεις για την πορεία του 2024 και είπε πως οι δύο πρώτοι μήνες δεν είναι αντιπροσωπευτικοί καθώς έχουν χαμηλή συνεισφορά στα αποτελέσματα.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης