Οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι ενδιαφέροντα ακίνητα μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά ενός ενδεχόμενου αγοραστή.
Ένας στους δέκα Ρώσους πηγαίνει σε προβολές ακινήτων και αυτοκινήτων για διασκέδαση. Αυτό αναφέρεται σε μελέτη της πλατφόρμας Calltouch, την οποία έχει στη διάθεσή της η ιστοσελίδα Lenta.ru.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 32% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι πηγαίνουν στις προβολές μόνο από περιέργεια, ενώ μόλις το 27% σχεδιάζουν να αγοράσουν εκείνη τη στιγμή. Το 20% των ερωτηθέντων μελετούν την προσφορά για το μέλλον.
Για πολλούς Ρώσους, οι προβολές είναι ένας τρόπος για να πάρουν μια εικόνα της αγοράς (10%) ή να αξιολογήσουν τις τρέχουσες τιμές (12%), χωρίς την πρόθεση να κάνουν κάποια συμφωνία. Σχεδόν οι μισοί (48%) αρχίζουν τις προβολές εκ των προτέρων για να προετοιμαστούν για μια μελλοντική αγορά. Επίσης, το 42% χρησιμοποιεί τις προβολές για να ζυγίσει την εφικτότητα μιας επένδυσης, και το 40% για να καταλάβει τι μπορούν να περιμένουν με βάση τον προϋπολογισμό τους.
Για μερικούς Ρώσους, η προβολή ενός ακινήτου είναι επίσης τρόπος για να αποκτήσουν αισθητική απόλαυση (20%). Το 13% αναζητούν συναισθηματική έμπνευση, ενώ το ίδιο ποσοστό προσπαθεί να φανταστεί τον εαυτό τους σε έναν νέο χώρο.
Παράλληλα, οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι ενδιαφέροντα ακίνητα μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά ενός ενδεχόμενου αγοραστή. Έτσι, για το 28% των Ρώσων που συμμετείχαν στη μελέτη, η προβολή ενός ακινήτου τους βοηθά να κατανοήσουν τι πραγματικά χρειάζονται στην αγορά. Το 25% των ερωτηθέντων αρχίζουν να παίρνουν την επιλογή τους πιο σοβαρά μετά την επίσκεψη, ενώ το 7% πείθεται ότι η απόφασή τους είναι σωστή. Το 5% των ερωτηθέντων αρχίζουν να εξετάζουν άλλες κατηγορίες τιμών μετά την προβολή ενός ακινήτου ή αυτοκινήτου.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε διαδικτυακή πλατφόρμα τον Ιούνιο του 2025 και συμμετείχαν περίπου 1,700 άτομα ηλικίας 18-60 ετών από όλη τη Ρωσία.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 32% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι πηγαίνουν στις προβολές μόνο από περιέργεια, ενώ μόλις το 27% σχεδιάζουν να αγοράσουν εκείνη τη στιγμή. Το 20% των ερωτηθέντων μελετούν την προσφορά για το μέλλον.
Για πολλούς Ρώσους, οι προβολές είναι ένας τρόπος για να πάρουν μια εικόνα της αγοράς (10%) ή να αξιολογήσουν τις τρέχουσες τιμές (12%), χωρίς την πρόθεση να κάνουν κάποια συμφωνία. Σχεδόν οι μισοί (48%) αρχίζουν τις προβολές εκ των προτέρων για να προετοιμαστούν για μια μελλοντική αγορά. Επίσης, το 42% χρησιμοποιεί τις προβολές για να ζυγίσει την εφικτότητα μιας επένδυσης, και το 40% για να καταλάβει τι μπορούν να περιμένουν με βάση τον προϋπολογισμό τους.
Για μερικούς Ρώσους, η προβολή ενός ακινήτου είναι επίσης τρόπος για να αποκτήσουν αισθητική απόλαυση (20%). Το 13% αναζητούν συναισθηματική έμπνευση, ενώ το ίδιο ποσοστό προσπαθεί να φανταστεί τον εαυτό τους σε έναν νέο χώρο.
Παράλληλα, οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι ενδιαφέροντα ακίνητα μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά ενός ενδεχόμενου αγοραστή. Έτσι, για το 28% των Ρώσων που συμμετείχαν στη μελέτη, η προβολή ενός ακινήτου τους βοηθά να κατανοήσουν τι πραγματικά χρειάζονται στην αγορά. Το 25% των ερωτηθέντων αρχίζουν να παίρνουν την επιλογή τους πιο σοβαρά μετά την επίσκεψη, ενώ το 7% πείθεται ότι η απόφασή τους είναι σωστή. Το 5% των ερωτηθέντων αρχίζουν να εξετάζουν άλλες κατηγορίες τιμών μετά την προβολή ενός ακινήτου ή αυτοκινήτου.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε διαδικτυακή πλατφόρμα τον Ιούνιο του 2025 και συμμετείχαν περίπου 1,700 άτομα ηλικίας 18-60 ετών από όλη τη Ρωσία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών