Η τεχνολογία πλήρους αυτοοδήγησης (FSD) της Tesla απέχει πολύ από το να είναι άψογη
Η κυκλοφορία του ρομποταξί της Tesla στο Όστιν του Τέξας στα τέλη Ιουνίου σηματοδοτεί το πρώτο σημαντικό βήμα προς το φιλόδοξο όραμα του Musk για έναν στόλο ρομποταξί, το οποίο προτάθηκε για πρώτη φορά πριν από σχεδόν δέκα χρόνια.
Αν και έχει μειονεκτήματα, αυτό το ορόσημο αντιπροσωπεύει τα σχέδια της εταιρείας για ένα μέλλον στο οποίο όλα τα οχήματα Tesla θα μπορούν να μετατραπούν σε αυτόνομες υπηρεσίες μεταφοράς με αυτοκίνητο.
Η τεχνολογία πλήρους αυτοοδήγησης (FSD) της Tesla απέχει πολύ από το να είναι άψογη, παρόλο που έχει χαιρετιστεί ως η επόμενη μεγάλη πρόοδος στην αυτόνομη οδήγηση.
Το λογισμικό FSD της Tesla συνεχίζει να κάνει ανθρώπινα λάθη, θέτοντας υπό αμφισβήτηση τον ισχυρισμό του Musk ότι μπορεί να ξεπεράσει τους ανθρώπινους οδηγούς, οι οποίοι συχνά αποσπώνται ή εξαντλούνται.
Η τεχνολογία εξακολουθεί να έχει πολλά προβλήματα, παρά το γεγονός ότι οι σούπερ ταύροι της Tesla, όπως ο Dan Ives και η Cathie Wood, πιστεύουν ότι θα μπορούσε να αποτελέσει μια αγορά τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το FSD της Tesla χρησιμοποιεί μόνο κάμερες, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του, όπως η Toyota, που χρησιμοποιούν επίσης LiDAR (ανίχνευση και μέτρηση φωτός).
Σύμφωνα με τον Musk, το LiDAR είναι «ακριβό και περιττό» και «άχρηστο για το αυτοκίνητο».
Ωστόσο, το ρομποτικό ταξί της Tesla ενδέχεται να αντιμετώπισε δυσκολίες στην πλοήγηση σε περίπλοκα αστικά περιβάλλοντα λόγω εν μέρει αυτής της έλλειψης LiDAR.

Πρόσφατα βίντεο αποκάλυψαν ότι το ρομποτικό ταξί έκανε επικίνδυνα λάθη, όπως το να στρίψει στην αντίθετη κατεύθυνση αφού έχασε μια στροφή, παρά το εντυπωσιακό ντεμπούτο του. Το αυτοκίνητο έκανε πολλά λάθη οδήγησης σε σύντομο χρονικό διάστημα και την πρώτη εβδομάδα του, καταγράφηκε μια «ανησυχία για την ασφάλεια» στη βάση δεδομένων συμβάντων AV του Όστιν.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Green Hills Software, Dan O'Dowd, επεσήμανε ότι το FSD της Tesla έχει εμπλακεί σε πολύ περισσότερα ατυχήματα από αυτά άλλων κατασκευαστών - περισσότερα από 2.000 - και ρώτησε αν η τεχνολογία είναι έτοιμη για γενική χρήση.
Ο Musk ισχυρίζεται ότι ο στόλος των εποπτευόμενων ρομποτικών ταξί χρησιμοποιεί μια πιο εξελιγμένη μορφή FSD, αλλά εξακολουθεί να μην είναι σαφές πόσο καλά μπορεί η τεχνολογία να χειριστεί τυπικά σενάρια κυκλοφορίας.
Ένα πρόσφατο βίντεο κατέδειξε τους περιορισμούς της τεχνολογίας δείχνοντας ένα Cybertruck να στρίβει σε λάθος λωρίδα.
Η επίλυση αυτών των προβλημάτων είναι απαραίτητη για τη μελλοντική επιτυχία της Tesla ως τεχνολογίας τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
www.bankingnews.gr
Αν και έχει μειονεκτήματα, αυτό το ορόσημο αντιπροσωπεύει τα σχέδια της εταιρείας για ένα μέλλον στο οποίο όλα τα οχήματα Tesla θα μπορούν να μετατραπούν σε αυτόνομες υπηρεσίες μεταφοράς με αυτοκίνητο.
Η τεχνολογία πλήρους αυτοοδήγησης (FSD) της Tesla απέχει πολύ από το να είναι άψογη, παρόλο που έχει χαιρετιστεί ως η επόμενη μεγάλη πρόοδος στην αυτόνομη οδήγηση.
Το λογισμικό FSD της Tesla συνεχίζει να κάνει ανθρώπινα λάθη, θέτοντας υπό αμφισβήτηση τον ισχυρισμό του Musk ότι μπορεί να ξεπεράσει τους ανθρώπινους οδηγούς, οι οποίοι συχνά αποσπώνται ή εξαντλούνται.
Η τεχνολογία εξακολουθεί να έχει πολλά προβλήματα, παρά το γεγονός ότι οι σούπερ ταύροι της Tesla, όπως ο Dan Ives και η Cathie Wood, πιστεύουν ότι θα μπορούσε να αποτελέσει μια αγορά τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το FSD της Tesla χρησιμοποιεί μόνο κάμερες, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του, όπως η Toyota, που χρησιμοποιούν επίσης LiDAR (ανίχνευση και μέτρηση φωτός).
Σύμφωνα με τον Musk, το LiDAR είναι «ακριβό και περιττό» και «άχρηστο για το αυτοκίνητο».
Ωστόσο, το ρομποτικό ταξί της Tesla ενδέχεται να αντιμετώπισε δυσκολίες στην πλοήγηση σε περίπλοκα αστικά περιβάλλοντα λόγω εν μέρει αυτής της έλλειψης LiDAR.

Πρόσφατα βίντεο αποκάλυψαν ότι το ρομποτικό ταξί έκανε επικίνδυνα λάθη, όπως το να στρίψει στην αντίθετη κατεύθυνση αφού έχασε μια στροφή, παρά το εντυπωσιακό ντεμπούτο του. Το αυτοκίνητο έκανε πολλά λάθη οδήγησης σε σύντομο χρονικό διάστημα και την πρώτη εβδομάδα του, καταγράφηκε μια «ανησυχία για την ασφάλεια» στη βάση δεδομένων συμβάντων AV του Όστιν.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Green Hills Software, Dan O'Dowd, επεσήμανε ότι το FSD της Tesla έχει εμπλακεί σε πολύ περισσότερα ατυχήματα από αυτά άλλων κατασκευαστών - περισσότερα από 2.000 - και ρώτησε αν η τεχνολογία είναι έτοιμη για γενική χρήση.
Ο Musk ισχυρίζεται ότι ο στόλος των εποπτευόμενων ρομποτικών ταξί χρησιμοποιεί μια πιο εξελιγμένη μορφή FSD, αλλά εξακολουθεί να μην είναι σαφές πόσο καλά μπορεί η τεχνολογία να χειριστεί τυπικά σενάρια κυκλοφορίας.
Ένα πρόσφατο βίντεο κατέδειξε τους περιορισμούς της τεχνολογίας δείχνοντας ένα Cybertruck να στρίβει σε λάθος λωρίδα.
Η επίλυση αυτών των προβλημάτων είναι απαραίτητη για τη μελλοντική επιτυχία της Tesla ως τεχνολογίας τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών