Τελευταία Νέα
Πολιτική

Στα Ωνάσεια σχολεία Περιστερίου ο Μητσοτάκης: Η κυβέρνηση εξακολουθεί να επενδύει συστηματικά στην δημόσια παιδεία

Στα Ωνάσεια σχολεία Περιστερίου ο Μητσοτάκης: Η κυβέρνηση εξακολουθεί να επενδύει συστηματικά στην δημόσια παιδεία
Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε τα Ωνάσεια σχολεία ως «εργαστήρια καινοτομίας για ένα νέο μοντέλο εκπαίδευσης, που θα προετοιμάσει τα παιδιά με τις γνώσεις και τις δεξιότητες για τον κόσμο που ανοίγεται μπροστά μας»
Σχετικά Άρθρα
«Η κυβέρνησή μας θα εξακολουθεί να επενδύει συστηματικά στην δημόσια παιδεία και εύχομαι τα διδάγματα και τα μαθήματα τα οποία θα αντλήσουμε από τα δημόσια Ωνάσεια σχολεία, να μπορέσουμε να τα μεταλαμπαδεύσουμε στη συνέχεια σε όλη την εκπαίδευση», δήλωσε από το Περιστέρι ο πρωθυπουργός, Κ. Μητσοτάκης.
Ο κ. Μητσοτάκης  επισκέφθηκε το πρωί της Δευτέρας 21/9 τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία στο Περιστέρι, δύο από τα συνολικά 22 σχολεία σε όλη τη χώρα τα οποία αναβαθμίζονται σε πρότυπα σχολεία με δωρεά του Ιδρύματος Ωνάση, εκ των οποίων 12 έχουν ήδη μετατραπεί σε ΔΗΜ.Ω.Σ.
Ο Πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη και τον Δήμαρχο Περιστερίου ,Ανδρέα Παχατουρίδη, ξ
εναγήθηκε στις ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του 5ου Γυμνασίου και του 5ου Γενικού Λυκείου Περιστερίου από τον Πρόεδρο του Ιδρύματος Ωνάση Αντώνη Παπαδημητρίου και τον Διευθυντή του Λυκείου, Ιωάννη Μανιατάκο. Συνομίλησε με μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι του μετέφεραν τις εντυπώσεις τους από τις πρώτες ημέρες εφαρμογής του νέου αυτού θεσμού στη δημόσια εκπαίδευση.
Ο πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στις αίθουσες, παρακολούθησε επίδειξη του διαδραστικού πίνακα από καθηγητή και συνομίλησε με μαθητές, ενώ χαρακτήρισε τα Ωνάσεια σχολεία ως «εργαστήρια καινοτομίας για ένα νέο μοντέλο εκπαίδευσης, που θα προετοιμάσει τα παιδιά με τις γνώσεις και τις δεξιότητες για τον κόσμο που ανοίγεται μπροστά μας».
Έκανε λόγο για «μια πολύ σημαντική συνεισφορά του Ιδρύματος Ωνάση στη δημόσια Παιδεία», σημειώνοντας ότι τα σχολεία δεν περιορίζονται σε ανακαινισμένα κτίρια και νέο εξοπλισμό, αλλά «συμπεριλαμβάνουν σημαντικά προγράμματα επιμόρφωσης καθηγητών, αξιοποίησης νέων τεχνολογιών και χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης».
«Είναι σχολεία που θα είναι στην πρώτη γραμμή για τη σωστή και χρηστή αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να είναι πραγματικό εργαλείο για τα παιδιά και τους καθηγητές μας», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτονατς πως θα προσφέρουν επίσης «συμπληρωματικές δράσεις, ομίλους και δραστηριότητες για τους μαθητές».
Όπως δήλωσε ο κ.Μητσοτάκης «θέλω καταρχάς να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Αντώνη Παπαδημητρίου και σε όλα τα στελέχη του Ιδρύματος Ωνάση που δούλεψαν τόσο μεθοδικά, ώστε η νέα σχολική χρονιά να μας υποδεχθεί με τα πρώτα δημόσια Ωνάσεια σχολεία σε πλήρη λειτουργία.
Όταν για πρώτη φορά ο κ. Παπαδημητρίου μου παρουσίασε αυτή την ιδέα, πρέπει να σας πω ότι πραγματικά ενθουσιάστηκα, διότι είναι μια πολύ σημαντική συνεισφορά του Ιδρύματος Ωνάση στην δημόσια Παιδεία. Ο σκοπός είναι σε πρώτη φάση να έχουμε 22 τέτοια σχολεία, όπως βλέπετε πλήρως ανακατασκευασμένα, με καινούργια γήπεδα, καινούργια κουφώματα, καινούργιες τουαλέτες, καινούργιο εξοπλισμό. Αλλά τα δημόσια Ωνάσεια σχολεία είναι κάτι παραπάνω από ένα ωραίο κτίριο, συμπεριλαμβάνουν σημαντικά προγράμματα επιμόρφωσης καθηγητών, χρήσης νέων τεχνολογιών. Εγώ χάρηκα πραγματικά γιατί στις τάξεις που επισκέφθηκα είδα παντού διαδραστικούς πίνακες σε λειτουργία. Είναι σχολεία τα οποία θα είναι στην πρώτη γραμμή για την σωστή και χρηστή αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να είναι ένα πραγματικό εργαλείο και για τα παιδιά μας και για τους καθηγητές μας. Είναι σχολεία τα οποία θα προσφέρουν συμπληρωματικές δράσεις, ομίλους, άλλες δραστηριότητες για τα παιδιά μας. Και νομίζω ότι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για μένα, για την Υπουργό Παιδείας, για όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης είναι όταν βλέπουμε χαμογελαστά πρόσωπα, χαμογελαστά παιδιά χαμογελαστούς καθηγητές και καθηγήτριες που πραγματικά αγκαλιάζουν αυτήν τη μεγάλη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, η οποία οδήγησε σε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα».

Εργαστήρια καινοτομίας

Αφού ευχήθηκε καλή αρχή, τόνισε ότι «η κυβέρνησή μας θα εξακολουθεί να επενδύει συστηματικά στην δημόσια παιδεία και εύχομαι τα διδάγματα και τα μαθήματα τα οποία θα αντλήσουμε από τα δημόσια Ωνάσειο σχολεία, να μπορέσουμε να τα μεταλαμπαδεύσουμε στη συνέχεια σε όλη την εκπαίδευση.
Αυτά τα σχολεία τα αντιλαμβάνομαι ουσιαστικά ως εργαστήρια καινοτομίας για ένα νέο μοντέλο εκπαίδευσης, το οποίο θα μπορέσει να προετοιμάσει τα παιδιά μας με εκείνες τις γνώσεις αλλά και εκείνες τις δεξιότητες για αυτόν τον συναρπαστικό αλλά και αβέβαιο κόσμο, ο οποίος ανοίγεται μπροστά μας».
min1.JPG
Παπαδημητρίου: Υπηρετούν τη δημόσια παιδεία, τα παιδιά δεν πληρώνουν ποτέ τίποτα

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Ιδρύματος Ωνάση, Αντώνης Παπαδημητρίου, ανέφερε πως «θέλω να ευχαριστήσω τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος με ενθουσιασμό -πρέπει να πω- δέχθηκε την πρότασή μας να κάνουμε τα 22 Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, την Υπουργό, την κα Ζαχαράκη, η οποία μας έλυσε ένα σωρό σοβαρά προβλήματα με αποτελεσματικότητα. Θα μου επιτρέψετε, κ. Πρωθυπουργέ, να αναφέρω και τον κ. Πιερρακάκη, επί της υπουργίας του οποίου, ως Υπουργού Παιδείας, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο, με υπερκομματική πλειοψηφία στη Βουλή.
Τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είναι κυρίως δημόσια σχολεία, υπηρετούν τη δημόσια παιδεία, τα παιδιά δεν πληρώνουν -εννοείται- ποτέ τίποτα. Εμείς στο Ίδρυμα Ωνάση υποστηρίζουμε τον δημόσιο χαρακτήρα της παιδείας και στεκόμαστε αρωγοί στο κράτος και στο Υπουργείο Παιδείας, για να γίνει το Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο ένα σχολείο το οποίο θα αγαπήσουν τα παιδιά, θα αγαπήσουν οι γονείς και θα αγαπήσουν οι εκπαιδευτικοί».

Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία στο Περιστέρι

Στο πλαίσιο των εργασιών που έγιναν στα δύο Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία στο Περιστέρι, ανακαινίστηκαν χώροι έκτασης 6.000 τετραγωνικών μέτρων, αναβαθμίστηκαν οι αυλές και έξι γήπεδα, ενώ παράλληλα ανανεώθηκε ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός.
Το ωρολόγιο πρόγραμμα των Δημόσιων Ωνάσειων Σχολείων βασίζεται σε εκείνο των πρότυπων σχολείων, με έμφαση στις ανθρωπιστικές, θετικές και κοινωνικές επιστήμες, τις τέχνες, την ψηφιακή παιδεία και την κοινωνική – συναισθηματική νοημοσύνη.
Επιπλέον, λειτουργούν Όμιλοι και Σύνολα για τις επιστήμες, τις γλώσσες, τις τέχνες, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό, καθώς και για την προετοιμασία για τις πανελλαδικές εξετάσεις, δραστηριότητες που είναι ανοιχτές σε μαθητές άλλων σχολείων της ίδιας περιοχής.
Η φοίτηση είναι δωρεάν και η πλειονότητα των μαθητών προέρχεται από την τοπική κοινότητα. 

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης