Με τη συνεργασία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, έχουν δρομολογηθεί συνεργασίες αναφορικά και με την ηθική διάσταση της ΤΝ
Στην παρουσίαση για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη αναφέρθηκε στις νέες τεχνολογίες που διαμορφώνουν τους κώδικες επικοινωνίας, εργασίας και μάθησης.
Όπως ανέφερε, πρόκειται για μία πραγματικότητα, την οποία ήδη ζούμε και δεν αφορά σε κάποια πρόκληση του μέλλοντος.
Τόσο τα δημόσια σχολεία, όσο και τα πανεπιστήμια έχουν μπει στην τροχιά της τεχνητής νοημοσύνης και έχουν εναρμονιστεί με την κεντρική κυβερνητική πολιτική για την προετοιμασία της νέας γενιάς για όσα φέρνει το αύριο.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα, οι χιλιάδες διαδραστικοί πίνακες και τα κιτ ρομποτικής που βρίσκονται σε χιλιάδες τάξεις, αμφότερα «εργαλεία» που είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών και των μαθητών προκειμένου να διευκολύνουν την διαδικασία της μάθησης.
Για το σκοπό αυτό, έχουν επιμορφωθεί οι εκπαιδευτικοί και συνεχίζουν να επιμορφώνονται, εστιάζοντας πλέον στην έλευση της τεχνητής νοημοσύνης και πως αυτή θα ενσωματωθεί στην τάξη.
Με τη συνεργασία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, έχουν δρομολογηθεί συνεργασίες αναφορικά και με την ηθική διάσταση της ΤΝ, ανοίγοντας το διάλογο τόσο με εκπαιδευτικούς, όσο και με ακαδημαϊκούς από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μεταξύ άλλων, προς αυτή την κατεύθυνση, διοργανώθηκε φεστιβάλ ΑΙ με το Ίδρυμα Ωνάση, αναπτύχθηκαν οδηγοί UNESCO και ΕΕ ενώ παράλληλα, υποστηρίχθηκε ο πρώτος διαγωνισμός μαθητών επάνω στην τεχνητή νοημοσύνη, στον οποίο διακρίθηκαν ελληνόπουλα.
Το μάθημα της Πληροφορικής δομείται επάνω στην τεχνητή νοημοσύνη, δημιουργούνται εκπαιδευτικά εργαλεία βασισμένα στην ΑΙ, ιδρύονται πανελλαδικά Κέντρα Καινοτομίας, αξιοποιείται η νέα τεχνολογία για τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό.
Πάνω απ’ όλα, όμως, τόνισε η υπουργός κ. Ζαχαράκη ότι στόχος είναι η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των μαθητών, οι οποίοι ενισχύονται μέσα από την εξατομικευμένη μάθηση που τους προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη.
Ταυτόχρονα, οι εκπαιδευτικοί ‘θωρακίζονται’ τεχνολογικά, ώστε να είναι σε θέση να καθοδηγήσουν υπεύθυνα τα παιδιά στον κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης.
www.bankingnews.gr
Όπως ανέφερε, πρόκειται για μία πραγματικότητα, την οποία ήδη ζούμε και δεν αφορά σε κάποια πρόκληση του μέλλοντος.
Τόσο τα δημόσια σχολεία, όσο και τα πανεπιστήμια έχουν μπει στην τροχιά της τεχνητής νοημοσύνης και έχουν εναρμονιστεί με την κεντρική κυβερνητική πολιτική για την προετοιμασία της νέας γενιάς για όσα φέρνει το αύριο.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα, οι χιλιάδες διαδραστικοί πίνακες και τα κιτ ρομποτικής που βρίσκονται σε χιλιάδες τάξεις, αμφότερα «εργαλεία» που είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών και των μαθητών προκειμένου να διευκολύνουν την διαδικασία της μάθησης.
Για το σκοπό αυτό, έχουν επιμορφωθεί οι εκπαιδευτικοί και συνεχίζουν να επιμορφώνονται, εστιάζοντας πλέον στην έλευση της τεχνητής νοημοσύνης και πως αυτή θα ενσωματωθεί στην τάξη.
Με τη συνεργασία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, έχουν δρομολογηθεί συνεργασίες αναφορικά και με την ηθική διάσταση της ΤΝ, ανοίγοντας το διάλογο τόσο με εκπαιδευτικούς, όσο και με ακαδημαϊκούς από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μεταξύ άλλων, προς αυτή την κατεύθυνση, διοργανώθηκε φεστιβάλ ΑΙ με το Ίδρυμα Ωνάση, αναπτύχθηκαν οδηγοί UNESCO και ΕΕ ενώ παράλληλα, υποστηρίχθηκε ο πρώτος διαγωνισμός μαθητών επάνω στην τεχνητή νοημοσύνη, στον οποίο διακρίθηκαν ελληνόπουλα.
Το μάθημα της Πληροφορικής δομείται επάνω στην τεχνητή νοημοσύνη, δημιουργούνται εκπαιδευτικά εργαλεία βασισμένα στην ΑΙ, ιδρύονται πανελλαδικά Κέντρα Καινοτομίας, αξιοποιείται η νέα τεχνολογία για τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό.
Πάνω απ’ όλα, όμως, τόνισε η υπουργός κ. Ζαχαράκη ότι στόχος είναι η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των μαθητών, οι οποίοι ενισχύονται μέσα από την εξατομικευμένη μάθηση που τους προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη.
Ταυτόχρονα, οι εκπαιδευτικοί ‘θωρακίζονται’ τεχνολογικά, ώστε να είναι σε θέση να καθοδηγήσουν υπεύθυνα τα παιδιά στον κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών