O Θύμιος Λυμπερόπουλος κατηγόρησε τον υπουργό ότι κάνει «deal», κάνει «πραξικοπήματα» και έχει... πάθος με τους ταξιτζήδες της Αθήνας.
Λεωφορειολωρίδες, Uber, πάθη, συγκοινωνιολόγοι, πραξικοπήματα και «μπουλινγκ»…
Για άλλη μια φορά είχαμε μια επεισοδιακή συνεδρίαση της Βουλής, με πρωταγωνιστή τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη και τον… «παντός καιρού» πρόεδρο του ΣΑΤΑ, Θύμιο Λυμπερόπουλο.
Στο επίκεντρο, η φιλόδοξη διάταξη που επιτρέπει σε ταξί την επιβίβαση και αποβίβαση πελατών στις λεωφορειολωρίδες.
Για τον υπουργό, το ζήτημα είναι απλό: «Είπαμε να φέρουμε μια μέση λύση. Όχι να απαγορεύουμε στους οδηγούς ταξί να σταματάνε για να πάρουν πελάτες. Δεν είμαστε και στη Σουηδία.»
Από την άλλη, ο κ. Λυμπερόπουλος – σε κατάσταση κίτρινου συναγερμού – είδε πίσω από την τροπολογία το χέρι της Uber.
Ή μάλλον ολόκληρο το σώμα της, με διεθνείς συμβάσεις, φοροαποφυγή και κακό κάρμα.
Κατηγόρησε τον υπουργό ότι κάνει «ντιλ», κάνει «πραξικοπήματα» και έχει... πάθος με τους ταξιτζήδες της Αθήνας.
«Δεν έχω πάθος με τους ταξιτζήδες, δεν έχω σχέση με όσους με συκοφαντούν», απάντησε ο Κυρανάκης.
«Εγώ είμαι που σε συκοφαντώ;», απόρησε με τον γνωστό χαμηλόφωνο τρόπο ο κ. Λυμπερόπουλος.
«Εσείς», απάντησε ο υπουργός.
Το επεισόδιο κορυφώθηκε με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ να καταγγέλλει την ανεπάρκεια των ηλεκτρικών οχημάτων για διπλοβάρδιες, και να προβλέπει ότι το μέλλον των ταξί με βάση το νομοσχέδιο είναι πιο δυσοίωνο κι από νυχτερινή διαδρομή χωρίς POS.
Από πλευράς του, ο Κυρανάκης έδωσε μάχη για να πείσει πως κανένα άρθρο δεν ευνοεί την Uber, και ότι το περίφημο μέτρο για τις λεωφορειολωρίδες ήταν αίτημα της Ομοσπονδίας.
Ένα είναι σίγουρο: Η μάχη για τις λεωφορειολωρίδες, τις άδειες και το ποιος αγαπάει πραγματικά τους ταξιτζήδες, μόλις άρχισε.
www.bankingnews.gr
Για άλλη μια φορά είχαμε μια επεισοδιακή συνεδρίαση της Βουλής, με πρωταγωνιστή τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη και τον… «παντός καιρού» πρόεδρο του ΣΑΤΑ, Θύμιο Λυμπερόπουλο.
Στο επίκεντρο, η φιλόδοξη διάταξη που επιτρέπει σε ταξί την επιβίβαση και αποβίβαση πελατών στις λεωφορειολωρίδες.
Για τον υπουργό, το ζήτημα είναι απλό: «Είπαμε να φέρουμε μια μέση λύση. Όχι να απαγορεύουμε στους οδηγούς ταξί να σταματάνε για να πάρουν πελάτες. Δεν είμαστε και στη Σουηδία.»
Από την άλλη, ο κ. Λυμπερόπουλος – σε κατάσταση κίτρινου συναγερμού – είδε πίσω από την τροπολογία το χέρι της Uber.
Ή μάλλον ολόκληρο το σώμα της, με διεθνείς συμβάσεις, φοροαποφυγή και κακό κάρμα.
Κατηγόρησε τον υπουργό ότι κάνει «ντιλ», κάνει «πραξικοπήματα» και έχει... πάθος με τους ταξιτζήδες της Αθήνας.
«Δεν έχω πάθος με τους ταξιτζήδες, δεν έχω σχέση με όσους με συκοφαντούν», απάντησε ο Κυρανάκης.
«Εγώ είμαι που σε συκοφαντώ;», απόρησε με τον γνωστό χαμηλόφωνο τρόπο ο κ. Λυμπερόπουλος.
«Εσείς», απάντησε ο υπουργός.
Το επεισόδιο κορυφώθηκε με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ να καταγγέλλει την ανεπάρκεια των ηλεκτρικών οχημάτων για διπλοβάρδιες, και να προβλέπει ότι το μέλλον των ταξί με βάση το νομοσχέδιο είναι πιο δυσοίωνο κι από νυχτερινή διαδρομή χωρίς POS.
Από πλευράς του, ο Κυρανάκης έδωσε μάχη για να πείσει πως κανένα άρθρο δεν ευνοεί την Uber, και ότι το περίφημο μέτρο για τις λεωφορειολωρίδες ήταν αίτημα της Ομοσπονδίας.
Ένα είναι σίγουρο: Η μάχη για τις λεωφορειολωρίδες, τις άδειες και το ποιος αγαπάει πραγματικά τους ταξιτζήδες, μόλις άρχισε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών