Τελευταία Νέα
Πολιτική

Λιακούλη για δημοσκοπήσεις: Προχωράμε μπροστά με σεμνότητα και σκληρή δουλειά - Πρώτος στοχος οι ευρωεκλογές

Λιακούλη για δημοσκοπήσεις: Προχωράμε μπροστά με σεμνότητα και σκληρή δουλειά - Πρώτος στοχος  οι ευρωεκλογές
«Ο Πρωθυπουργός επιμένει να εξαπατά τους συμπολίτες μας, με τη "λίστα Σκρέκα" για τη "μόνιμη μείωση" στις τιμές προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ", σύμφωνα με την Ευ. Λιακούλη
Σχετικά Άρθρα
«Προχωράμε μπροστά με σεμνότητα, με σκληρή δουλειά, με τεκμηριωμένες θέσεις και συγκεκριμένες προτάσεις, με ορθό και κοστολογημένο λόγο. Πρώτος “σταθμός” είναι οι ευρωεκλογές, ενώ στόχος μας παραμένει η Νέα Δημοκρατία, πως θα καταφέρουμε να υλοποιήσουμε τις πολιτικές μας προς όφελος της πατρίδας και του λαού», τόνισε η Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής και Βουλευτής Λάρισας, Ευαγγελία Λιακούλη, μιλώντας για τις δημοσκοπήσεις.
Η κα Λιακούλη μιλώντας στον ΑΝΤ1 για το ζήτημα της ακρίβειας, με επιχειρηματολογία αποδόμησε τους ισχυρισμούς του εκπροσώπου της Ν.Δ. στο πάνελ, περί δήθεν εισαγόμενης ακρίβειας, σημειώνοντας ότι «αυτή η “καραμέλα” δεν πουλάει άλλο».
Όπως ανέφερε,«η ακρίβεια είναι ορατή παντού στην καθημερινότητα, σε πλήθος τομέων. Στα βασικά είδη διατροφής και διαβίωσης, τα τελευταία 3 χρόνια έχουμε σωρευτικό πληθωρισμό 30%. Είναι αδιανόητο ότι σε πολλά είδη πρώτης ανάγκης η χώρα μας είναι 30% - 50% ακριβότερη από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες και μάλιστα σε μερικά προϊόντα φτάνει και το 360%! Στις τηλεπικοινωνίες, η Ελλάδα είναι 67% ακριβότερη σε σχέση με τον μέσο όρο της Ευρώπης. Στις τράπεζες αυξήθηκαν οι καταχρηστικές προμήθειες και χρεώσεις για συναλλαγές, ενώ συνεχίζεται η ανοδική πορεία των επιτοκίων που “πνίγει” νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Στο στεγαστικό, με την αύξηση ενοικίων να αγγίζει και το 20%, η νέα γενιά αδυνατεί να στεγάσει τα όνειρά της με αξιοπρέπεια. Στην ενέργεια, μόνο τον Νοέμβριο είχαμε αύξηση 10% στα τιμολόγια της ΔΕΗ, ενώ επίκεινται και άλλες αυξήσεις μέσα από έναν δαιδαλώδη τρόπο υπολογισμού της τιμής της κιλοβατώρας που στερείται κατάλληλης προετοιμασίας».
Η ίδια υπενθύμισε πως «το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής εδώ και δύο χρόνια "κρούει τον κώδωνα του κινδύνου" για την απουσία ελέγχων στην αγορά, που αφήνει ελεύθερο πεδίο στην κυριαρχία της αισχροκέρδειας».
Σημείωσε δε, «ενώ η ακρίβεια στα τρόφιμα καλπάζει, όλο το καλοκαίρι δεν επιβλήθηκε ούτε ένα σχετικό πρόστιμο. Όσο για την επιβολή προστίμων τις τελευταίες εβδομάδες, είναι αποκαλυπτικό πως αφορούν είδη για τα οποία η Επιτροπή Ανταγωνισμού είχε εντοπίσει τις πολύ υψηλές τιμές πριν ένα έτος (σχολικά είδη) και έξι μήνες (απορρυπαντικά και είδη προσωπικής υγιεινής). Η Κυβέρνηση, δηλαδή, επίσημα γνώριζε ότι ορισμένα προϊόντα πωλούνται πανάκριβα και αδιαφόρησε».

Επικοινωνιακή "φούσκα" η μείωση τιμών

Η κα Λιακούλη υπενθύμισε πως «έχουμε προτείνει, τουλάχιστον από πέρυσι τον Ιανουάριο, τη μείωση Φ.Π.Α. στα βασικά είδη διατροφής, ως αναγκαία απάντηση στη ραγδαία συρρίκνωση του εισοδήματος των νοικοκυριών. Ο κ. Μητσοτάκης το απέρριψε, ενώ πρόκειται για μέτρο που εφαρμόστηκε π.χ. σε Πορτογαλία, Ισπανία και Πολωνία, οδηγώντας σε μείωση έως και 16 μονάδες του πληθωρισμού τροφίμων».
Πρόσθεσε πως «ο Πρωθυπουργός επιμένει να εξαπατά τους συμπολίτες μας, με τη "λίστα Σκρέκα" για τη "μόνιμη μείωση" στις τιμές προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Η πραγματικότητα είναι πως, αντί για μείωση 5%, η τιμή επί της ουσίας είναι αυξημένη κατά 15% σε βασικά είδη διατροφής, όπως για παράδειγμα οι φακές και η φέτα. Το μοναδικό βασικό είδος διατροφής ευρείας κατανάλωσης που διατίθεται σήμερα με “μείωση” 5%, είχε παρουσιάσει αύξηση 4,78% μεταξύ Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου».
«Επομένως, πρακτικά η μείωση αποδεικνύεται μια επικοινωνιακή “φούσκα”», κατέληξε.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης