Τελευταία Νέα
Πολιτική

Κυβερνητικό αλαλούμ με την ακρίβεια που καλπάζει – Εκκωφαντικό άδειασμα στον Σκρέκα από το Μέγαρο Μαξίμου

Κυβερνητικό αλαλούμ με την ακρίβεια που καλπάζει  – Εκκωφαντικό άδειασμα στον Σκρέκα από το Μέγαρο Μαξίμου
Το Μαξίμου εμφανώς ανήσυχο μετά τον σάλο, που ξέσπασε για τις δηλώσεις του Κώστα Σκρέκα περί κατάργησης των προσφορών 1+1 στα σούπερ μάρκετ, έσπευσε να αδειάσει μεγαλοπρεπώς τον υπουργό Ανάπτυξης
Σχετικά Άρθρα
Συνεχείς αρρυθμίες εμφανίζει η κυβέρνηση την ώρα που η πλειονότητα των μέσων ενημέρωσης στρέφουν την προσοχή τους στον ΣΥΡΙΖΑ.
Το Μαξίμου εμφανώς ανήσυχο μετά τον σάλο, που ξέσπασε για τις δηλώσεις του Κώστα Σκρέκα περί κατάργησης των προσφορών 1+1 στα σούπερ μάρκετ, έσπευσε να αδειάσει μεγαλοπρεπώς τον υπουργό Ανάπτυξης για να κλείσει το μέτωπο αυτό, καθώς υπάρχουν σφοδρές αντιδράσεις και για τη φορολόγηση των ελεύθερων επαγγελματιών.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης διέψευσε κατηγορηματικά ότι η κυβέρνηση προτίθεται να καταργήσει τις προσφορές 1+1 στα ράφια των σούπερ μάρκετ διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι οι έλεγχοι στην αγορά θα συνεχιστούν.
«Και εμείς στο σπίτι μας προτιμάμε το 1+1 είναι πολύ πρακτικά.
Δεν θα ήθελα να ξέρω αν γινόταν κάτι τέτοιο -που δεν πρόκειται να γίνει- τι θα γίνει με τη γυναίκα μου εάν γυρίσω σπίτι», είπε χαρακτηριστηετικά.
«Δεν θα μπορούσε η κυβέρνηση να παρέμβει στο πώς οι εταιρείες προωθούν τα προϊόντα τους ούτε και στον τρόπο που επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα.
Αλίμονο εάν απαγορεύαμε έναν τρόπο πώλησης προϊόντων», πρόσθεσε.

Σάλος με τις δηλώσεις Σκρέκα

Λίγες ώρες νωρίτερα ο κ. Σκρέκας είχε προαναγγείλει ότι με ρύθμισή του θα μπει «τέλος» στις προσφορές και στα προϊόντα «1+1», ισχυριζόμενος μάλιστα ότι η εν λόγω πρακτική των σούπερ μάρκετ έχει ως αποτέλεσμα ένας πολίτης «να στοκάρει με προϊόντα.Αντί να πάρει ένα σαμπουάν που χρειάζεται, αναγκάζεται να πάρει 1+1 για να το πάρει σε προσφορά ενώ χρειάζεται μόνο ένα.
«Τελικά αυτό δεν βοηθάει στο να έχουμε μία σταθερά χαμηλή τιμή στα προϊόντα», σημείωσε.
«Εμείς θέλουμε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές τις προωθητικές εκπτώσεις να περάσουν στη μόνιμη τιμή του, όχι στην προσφορά. Αντί να έχει μία προωθητική ενέργεια 1+1 για μία βδομάδα τον μήνα και να πετύχει μόνο εκείνη τη βδομάδα για να πάρει σε προσφορά. Να υπάρχει μία μόνιμα χαμηλή τιμή στα προϊόντα.
Αυτό λέγεται every day low price στο εξωτερικό και θέλουμε να το εφαρμόσουμε στην Ελλάδα, μέσω μίας νέα μεταρρύθμισης που θα έρθει από το υπουργείο Ανάπτυξης» συμπλήρωσε ο κ. Σκρέκας.
Μάλιστα, ο κ. Σκρέκας το προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, ανακοινώνοντας ότι η ρύθμιση θα εφαρμοστεί το πρώτο τρίμηνο του 2024 έτσι ώστε να μπει ένα φρένο «στις εκατοντάδες προωθητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που έχουν ως αποτέλεσμα να μπερδεύουν τον καταναλωτή…».

Κασσελάκης: Έλεγχοι τώρα στα σούπερ μάρκετ

Στο θέμα παρενέβη ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης ζητώντας τη διενέργεια ελέγχων στα super market.
«Με έναν τρόπο θα έπρεπε να παρέμβει η κυβέρνηση στα σουπερμάρκετ: Έλεγχοι.
Έλεγχοι σοβαροί, συστηματικοί, με στόχο τη μείωση των τιμών.
Αντί γι’ αυτό τι κάνει;
Παρεμβαίνει στο… μάρκετινγκ και καταργεί τις προσφορές 1+1 στα σουπερμάρκετ, με το πρόσχημα ότι οι πολίτες στοκάρουν προϊόντα!
Υποτιμούν τη νοημοσύνη των πολιτών, νομίζοντας ότι αν τους επιβαρύνουν με τέτοιους έμμεσους τρόπους, δε θα το καταλάβουν.
Αυτά πιστεύεις όταν αγνοείς ότι οι πολίτες ζουν ‘’εξαρτημένοι’’ από τον μισθό τους», σημείωσε ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ.
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης