Τελευταία Νέα
Πολιτική

Καραμανλής: Ο Πειραιάς γίνεται μία πόλη πιο ανθρώπινη, με ένα μέσο βιώσιμο – Τέλος του 2023 το μετρό της Θεσσαλονίκης

Καραμανλής: Ο Πειραιάς γίνεται μία πόλη πιο ανθρώπινη, με ένα μέσο  βιώσιμο – Τέλος του 2023 το μετρό της Θεσσαλονίκης
Τι ανέφερε ο Κ. Καραμανλής για τη Γραμμή 4 του μετρό, αλλά και το μετρό της Θεσσαλονίκης  
Σχετικά Άρθρα

«Ο Πειραιάς γίνεται μία πόλη πιο ανθρώπινη, με ένα μέσο μοντέρνο, καθαρό και βιώσιμο. Το δεύτερο πιο σημαντικό είναι το πόσο εντυπωσιακός είναι ο σταθμός στο Δημοτικό Θέατρο», υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, με αφορμή τα εγκαίνια και την παράδοση στο επιβατικό κοινό στις 10/10 των τριών σταθμών της Γραμμής 3 του μετρό στον Πειραιά.
Κάνοντας ειδική αναφορά στον σταθμό του Δημοτικού Θεάτρου, όπου υπάρχει η μόνιμη έκθεση «Το Αθέατο Νερό», μιλώντας στο mega ο κ. Καραμανλής, μίλησε για τα αρχαιολογικά ευρήματα που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια των έργων και συγκεκριμένα, για ένα ψηφιδωτό που αποσπάστηκε και επανατοποθετήθηκε, αλλά και τα παλιά υδραγωγεία που επίσης είναι εμφανή μέσα στον σταθμό.
«Αυτό δείχνει μια επιστημοσύνη που δεν την συναντάς σε πολλά μέρη του κόσμου» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως όλα αυτά τα ευρήματα μπορεί να τα δει κανείς πριν «κόψει» εισιτήριο, καθώς βρίσκονται στην αρχή του σταθμού.
Σημειώνεται ότι εντός του σταθμού «Δημοτικό Θέατρο», διαμορφώθηκε, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πειραιά και Νήσων, η μουσειογραφική έκθεση «Το Αθέατο Νερό», με πρωτότυπα και αντίγραφα των αρχαιολογικών ευρημάτων που αποκάλυψε η αρχαιολογική ανασκαφή στην περιοχή, καθώς και εποπτικά μέσα αναπαράστασης του υδρευτικού συστήματος του αρχαίου Πειραιά.
Σε εσοχή στο δάπεδο έχει τοποθετηθεί το αποκαλυφθέν στην αρχαιολογική ανασκαφή αυθεντικό βοτσαλωτό δάπεδο οικίας του αρχαίου Πειραιά.

Η Γραμμή 4

Περαιτέρω, ο υπουργός αναφέρθηκε και στην επέκταση της Γραμμής 4 του Μετρό.
Όπως είπε, «είναι έργα δύσκολα, όμως είναι έργα που πρέπει να κάνουμε και έχει κατασκευαστικό χρονοδιάγραμμα 7 με 8 χρόνια».
Υπογράμμισε ότι το 33% - 35% των μετακινήσεων στην πόλη πρέπει να γίνονται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
«Ο προαστιακός έχει ενισχυθεί αισθητά, εν καιρώ πανδημίας αυξήσαμε το στόλο στα λεωφορεία, κάναμε προσλήψεις, μειώσαμε το εισιτήριο, χρειάζεται βελτίωση γιατί η καθημερινότητα των επιβατών έχει συνεχώς απαιτήσεις», ανέφερε ο κ. Καραμανλής.

Στο τέλος του 2023 το μετρό Θεσσαλονίκης

Αναφερόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης, ο υπουργός επανέλαβε ότι θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό στο τέλος του 2023.
«Η Θεσσαλονίκη είναι ένα έργο που έχει περάσει από χίλια κύματα, είναι σα το γιοφύρι της Άρτας» είπε χαρακτηριστικά και εξήγησε ότι τα ζητήματα με την αρχαιολογία έχουν ξεπεραστεί και η κυβέρνηση απέδειξε πως μπορούν οι σταθμοί να συνυπάρχουν με τα αρχαιολογικά ευρήματα.
Σε ό,τι αφορά το πρόβλημα των λεωφορείων ανέφερε ότι το «2019 είχαμε 239 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, σήμερα με τη σύμπραξη και του ιδιωτικού τομέα είμαστε σχεδόν στα 440, δεν είναι αρκετά, κάνουμε συνεχείς προσπάθειες για ενίσχυση του στόλου».
Επισήμανε επίσης πως πρέπει να σταματήσουμε «να βλέπουμε τον ιδιώτη ως μπαμπούλα».
«Σεβόμαστε τον δημόσιο χαρακτήρα των μέσων μεταφοράς, αυτό όμως δεν σημαίνει πως όπου παρατηρούνται ελλείψεις δεν θα συνεργαστούμε με τον ιδιωτικό τομέα και έχουμε δώσει συγκοινωνιακό έργο σε ιδιώτη και έχει αποδειχθεί πως έχει πάει πολύ καλά», ανέφερε.

Οδός Πατρών – Πύργου – Το 2024 στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο τμήμα

Τέλος, ο κ. Καραμανλής για τον οδικό δίκτυο Πατρών – Πύργου ανέφερε πως θα είναι έτοιμο σε 36 μήνες.
«Έχουμε δώσει σαφές χρονοδιάγραμμα, είναι ένα έργο που γίνεται από την Ολυμπία Οδό, υπολογίζουμε πως το μεγαλύτερο κομμάτι θα δοθεί στην κυκλοφορία το 2024» , σημείωσε.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης