Τελευταία Νέα
Πολιτική

Ν. Καραγιάννης: «Η Ελλάδα επέστρεψε για να πρωταγωνιστήσει στη ΝΑ Μεσόγειο και τα Βαλκάνια»

Ν. Καραγιάννης: «Η Ελλάδα επέστρεψε για να πρωταγωνιστήσει στη ΝΑ Μεσόγειο και τα Βαλκάνια»
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ, τα οποία συγκροτούν το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων σιδηροδρόμου στη χώρα μας.
Σχετικά Άρθρα

Σαφές μήνυμα ότι «η Ελλάδα επέστρεψε για να πρωταγωνιστήσει στη Νοτιανατολική Μεσόγειο και τα Βαλκάνια, προσφέροντας ηρεμία και σταθερότητα σε ένα ταραγμένο περιβάλλον, μετατρέποντας και πάλι τη γεωγραφική μας θέση σε κόμβο κοινωνικών, πολιτικών, οικονομικών και ενεργειακών εξελίξεων» έστειλε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας από το βήμα του συνεδρίου Green Deal του ΤΕΕ για τις πράσινες υποδομές.
«Αυτό πλέον το βλέπουν όλοι και στο εξωτερικό και εντός της χώρας, και αυτή είναι μια ακόμα παρακαταθήκη για τη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη», ανέφερε χαρακτηριστικά, καθώς «οι πολιτικές της ΕΕ για το κλίμα και η προοδευτική ατζέντα της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού, αποτέλεσαν την πυξίδα για τις πρωτοβουλίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τον Κώστα Καραμανλή».
Από την πρώτη στιγμή, όπως ανέφερε, τέθηκαν 4 στόχοι που εξασφάλισαν την υλοποίηση του «φιλόδοξου και προσεκτικά διαρθρωμένου προγράμματος έργων που διαμορφώσαμε».

Οι στόχοι αυτοί ήταν:

  1. «Το ξεμπλοκάρισμα έργων που είχαν βαλτώσει ή είχαν καθυστερήσει υπέρμετρα.
  2. Ο σχεδιασμός μίας νέας γενιάς έργων.
  3. Η αξιοποίηση όλων των δυνατών ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων.
  4. Η εντατικοποίηση και επέκταση των νέων εργαλείων όπως τα ΣΔΙΤ, οι πρότυπες προτάσεις και άλλα σύγχρονα χρηματοδοτικά μοντέλα».

Επιπλέον επεσήμανε ότι: «Εκτελούμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων υποδομής των τελευταίων δεκαετιών, ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ».
Ειδικότερα «στην Αθήνα, το μεγάλο έργο υποδομής, η γραμμή 4 του μετρό αλλά και όλες οι σχεδιαζόμενες επεκτάσεις των υπολοίπων 3 γραμμών, είναι οι πρωταγωνιστές στην προσπάθεια μετασχηματισμού της σε σύγχρονη ευρωπαϊκή Μητρόπολη, ενώ θα εξυπηρετεί ημερησίως περίπου 341.000 επιβάτες».
Συνεχίζοντας, έκανε αναφορά στα δύο εμβληματικά έργα της Θεσσαλονίκης, το μετρό και το Flyover, τα οποία, «θα προσδώσουν νέες δυνατότητες στο μεταφορικό σύστημα της πόλης.
Και τα δύο έργα που θα είναι καταλύτες στην αειφόρα ανάταξη της πόλης, θα ανακουφίσουν το κυκλοφοριακό, θα επιλύσουν περιβαλλοντικά προβλήματα και θα προσδώσουν μεγάλες ευκαιρίες αστικών χειρισμών στο κέντρο της πόλης και στον ευρύτερο αστικό ιστό», είπε.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ, τα οποία συγκροτούν το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων σιδηροδρόμου στη χώρα μας.
Ξεχωριστή σημασία για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και των ακραίων φαινομένων που καταγράφονται, είναι και τα έργα που ενισχύουν τα υδάτινα αποθέματα της χώρας: «Εντάξαμε στην εθνική πρόταση για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, 4 αντιπλημμυρικά έργα σε Κρήτη, Αιτωλοακαρνανία, Κορινθία, Μακεδονία και 3 έργα ύδρευσης σε Κέρκυρα, Πρέβεζα - 'Αρτα - Λευκάδα και Μυτιλήνη.
Επιπλέον, 400 εκ. σε έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη και άλλα 350 εκατομμύρια για αντιπλημμυρικά έργα κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων», όπως είπε.


www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης